• Äldre 21 Mar 07:16
    2803 visningar
    34 svar
    34
    2803

    Blivande mammor i Halmstad

    Hej på er!

    Jag heter Hanna, 28 år och har BF den 25 Juni med vårt första barn. Det skulle vara superkul om det fanns fler blivande mammor i Halmstad med omnejd att fika, promenera m.m. med framöver?

    Hälsningar Hanna

  • Svar på tråden Blivande mammor i Halmstad
  • Äldre 21 Mar 07:20
    #1

    Hej! Linn heter jag, jag har BF 21 maj och träffar mer än gärna mammor i Halmstad :)

  • E88
    Äldre 21 Mar 08:55
    #2

    Är 27år och väntar vårt 2:a barn 20/5. Hade varit trevligt att träffas

  • Äldre 21 Mar 14:01
    #3

    Vad kul tjejer! Då ligger ni ungefär en månad före mig i graviditeten :) Vi flyttade till Frösakull i Januari efter en lång resa. Jag är inte jättebra på vad det finns för mysiga fik eller promenadstråk här, har ni något förslag på vad vi skulle kunna ses och tjata lite? :)

  • Äldre 21 Mar 15:45
    #4

    Espressohouse i stan är väl dit jag brukar gå och fika. Promenera längst Nissanstrand och utmed havet eller gallberget tycker jag är mysigast att promenera vid.
    Vart kommer du ifrån början? :)

  • E88
    Äldre 21 Mar 15:54
    #5

    Ja istan finns det ju alltid någonstans att gå både skånskan och broktorpsgården har plats för barnvagnar har jag för mig. Linn är det första barnet för er med? Har precis gått hem på gravvledigt så hade varit kul att ses innan bebisarna med och fördriva tiden lite :P jobbar ni fortfarande?

  • Äldre 21 Mar 16:02
    #6

    Spännande med nya fik, aldrig vart där. Blir typ att man går till samma! Ja, det är första för oss. Spännande att vi ska ha typ samtidigt :) Jag går hemma och dagarna nu också så har massa tid över att ses. Bara nästa vecka som jag är uppbokad men sen så :)

  • Äldre 21 Mar 16:19
    #7

    Bra förslag! Jag kommer ifrån Jönköping från början. Efter att vår vardag sett nästan likadan ut under vårt nioåriga förhållande så bestämde vi oss för att sälja bilar och lägenhet och ge oss ut på en lång resa i 6 månader. Så nu när vi kom hem så landade vi tryggt här i sommarhuset i Frösakull. Våra närmsta vänner flyttar efter oss från jkpg hit så det känns jättekul! Jag tycker absolut att vi ska ses innan de små pluttarna tittar ut! Jag har pendlat mellan Halmstad och Lund där jag har studerat men blev precis sjukskriven och det känns såååå skönt! Så jag är ledig och kan ses lite när som helst ????

  • Äldre 21 Mar 16:21
    #8

    Det skulle bli en smiley på slutet men den förvandlades till en massa frågetecken :)

  • Äldre 21 Mar 16:45
    #9

    Vad härligt det låter! Ibland måste man våga satsa lite och testa nya saker. Jag är själv inte ifrån Halmstad men bott här sedan 2011 så trivs väldigt bra :)
    Då får vi försöka bestämma en dag när alla kan tycker jag :)

  • Äldre 21 Mar 17:44
    #10

    Ja precis ibland måste man våga för att ta sig framåt i livet! Vart bodde du innan Linn? Kan ni ses efter påsken, tänkte på V.15?

Svar på tråden Blivande mammor i Halmstad