• sunshine87

Blivande mammor i Halmstad

Hej på er!

Jag heter Hanna, 28 år och har BF den 25 Juni med vårt första barn. Det skulle vara superkul om det fanns fler blivande mammor i Halmstad med omnejd att fika, promenera m.m. med framöver?

Hälsningar Hanna

• Svar på tråden Blivande mammor i Halmstad
  • Copyme

Jag bodde i Borås innan :)
    Japp, det ska funka fint för mig. Hoppas på vårigt väder då och lite värme :D

• sunshine87

Vad bra! Då hoppas vi att E88 kan då också :) det är säkert sol och värme vid den tiden! Så skönt! Borås är en mysig stad. Hur gammal är du? (Nyfiken :))

• E88

Ja det går bra här med. Ska ha 30års fest för sambon i påsk så efter det ska jag bara koppla av och vänja mig vid tanken på att bli tvåbarnsmor tills dess är det festen som gäller (skönt när det är över :P)

• sunshine87

Vad roligt! Jag förstår att det är mycket pyssel med en sådan fest :) Kul att du också kan ses V.15, så kan vi bestämma dag och tid lite längre fram..

• Copyme

Jag gillade inte Borås alls särskilt mycket faktiskt :P Jag är 24, fyller 25 lagom till bebis ska komma så får väl se vem som hinner först :)

Hoppas festen blir lyckad, att bestämma längre fram låter vettigt annars kommer min gravidhjärna glömt lagom tills imorgon ;)

• sunshine87

Jag heter hannanilzzon på instagram om ni har det. Uppdaterar inte jätteofta men det är smidigt att skicka meddelanden privat där om tid och plats att ses t.ex. Adda mig gärna om ni vill :)

• sunshine87

Hej tjejer!! Hoppas att ni har haft en härlig påsk, det har jag haft dock med lite för mycket sötsaker som det brukar bli ;)

Har ni ork och lust att ses nästa vecka? Skulle torsdag eller fredag passa er? Vädret såg lite bättre ut då :)

• Copyme

Hej! Påsken har vart mysig, hunnit träffa släkten :)

Jag har ingenting planerat varken torsdag eller fredag vad jag kan komma på så för mig är det vilket som passar för er :)

Svar på tråden Blivande mammor i Halmstad