Inlägg från: Anonym (trist) |Visa alla inlägg
  • Anonym (trist)

verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr

Jag hade inte heller gillat om min kille låser in sej på toaletten och runkar när jag är hemma. Skulle kännas väldigt trist och ja jag skulle ta det som att han hellre tillfredsställer sig själv än att vilja ha min hjälp. Fine om han gör det när jag inte är hemma.

• Anonym (trist)

Jag tycker de flesta här har konstig inställning till detta. Så om båda två är hemma och var och en grejar med sitt typ och plötsligt hör/upptäcker den ena att den andra har gått in på toaletten och onanerar. Då ska man bara liksom inte låtsas om detta å bara fortsätta med sitt? Om han låser in sig är det tydligt att han inte vill ha sin partners hjäl ens. Jag skulle känna mej väldigt obekväm å konstig efter nåt sånt. Vore väl bättre om han gjorde det på sängen och om tjejen kom in kunde hon hjälpa till eller varför inte nämna nåt till sin partner från förstabörjan att han kände sig sugen? Väldigt konstigt...jag skulle reagera likadant om min partner plötsligt började gapskratta i rummet intill då skulle jag gå dit för å se vad det var...jag skulle vilja ta del av det...

Svar på tråden verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr