• Anonym (m)

verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr

Jag hade också tyckt det var lite jobbigt om vi båda var hemma. Men för mig är det så att han inte vill ha sex mer än varannan månad, så jag tar väldigt illa upp om han skulle runka så jag måste veta det.

• Anonym (m)
    Förtryckt skrev 2015-03-24 11:56:45 följande:
    Det där låter inte bra. Varför "måste" du veta?
    Va, tror du läser in nåt jag inte sagt.

Jag menar det mosatta; jag vill helst inte veta om det.
    Känns ju lite förnedrande om man har en partner som inte vill ha sex som hellre runkar, så man märker det.
  • Anonym (m)
    Förtryckt skrev 2015-03-24 16:06:11 följande:

Jaja fast så skrev du inte. Du skrev.
    ...så jag tar väldigt illa upp | om han skulle runka | så jag måste veta det.

Vilket jag utläser som "jag tar väldigt illa upp ifall min kille runkar. Så om han skulle runka måste jag få veta det."

Du fortsätter ju med att säga här ovan "Känns ju lite förnedrande om man har en partner som inte vill ha sex som hellre runkar, så man märker det."

Det är som att vara svartsjuk på den tid det tar för ens kille att gå och bajsa ungefär - helt irrationellt.

Det är nog hur jag pratar dialektalt du misstolkar. Byt ut måste mot "tvunget behöver", eller "runkar på ett sätt som är uppenbart för mig men inte vill ha sex alls".

Det är väl lite skillnad om man har sex några gånger i veckan och kompletterar med onani, jämfört om man som jag beskriver, har sex i snitt 6 ggr/år och onanerar 200 ggr/år. Eller du kanske inte tycker att det hade varit jobbigt?

Nu ser inte min situation ut så att han är intresserad av onani heller, jag skrev OM det hade varit så.

"Igen, varför är det förnedrande, och varför ska det ses som ett bevis på att han inte vill ha sex med dig?" (han vill inte ha det?)

Svar på tråden verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr