Vill han vara tillsammans med mig eller inte?
Hoppas att någon kan ge en objektiv syn på det här...
Jag har dejtat en kille i drygt ett halvår nu. Jag är väldigt kär i honom och han i mig. Det märks på hur han tittar på mig, han skickar små söta sms att han längtar efter mig och saknar mig varje dag, vi kan ligga i sängen och bara titta på varandra hur länge som helst. Men det går som inte längre, när jag ger små hintar som att "Det skulle vara roligt att ha en årsdag men vi har ju inte sagt att vi ska vara ihop så..." så undviker han mest frågan och säger att "Alla dagar med dig är speciella" och så.
Han har sagt att han berättat för sin familj att han "träffat någon han tycker mycket om" men de bor i en annan stad så jag har inte träffat dem eller så, samma med mina. Han har träffat mina kompisar och jag har träffat hans kompis han delar lägenhet med. Vi har legat och kramats i soffan när hon kommit in och så, så han skäms ju inte för mig. Jag har frågat om han vill vara exklusiva när vi hade dejtat i tre månader och han sade absolut och att han verkligen inte har lust att dejta någon annan samtidigt.
Men varför vill han inte bestämma att vi ska vara ihop? Jag förstår inte.