Orkar inte med styvdottern
Ts vi har en tioåring här hemma och hon pratar o pratar o pratar när tillfälle finns. Kan det vara så att din bonusdotter känner av hur du känner och därför lägger på lite extra för att få din uppmärksamhet?
Kan förstå din känsla här har vi en 16 årig grabb också som blir sur om han inte får stå vid rampljuset. Det är han o han hela tiden. Trots sin ålder så hittar han på saker hela tiden som gör att min man måste gå vid hans sida. Där har jag också full förståelse för den grabben är uppväxt med att alla andra ska tystas o backa för hans skull. Van att alla ska släppa sitt för att vara honom till lags.
Håller med Gung Ho säg ifrån på ett bra sätt gör det gång på gång om det behövs. barn gör såhär för de vill nå fram till vuxna o ha uppmärksamhet o ju mer vi ger med oss destå mer verkar de behöva (mina egna teorier) min bonus har ingen sagt emot o han behöver tydligen uppmärksamhet av alla fortfarande. Få se hur det blir med tioåringen som behandlas annorlunda? Hoppas på en mer självständig tös som klarar av att göra saker utan föräldrar publik i hela sitt liv