Inlägg från: Anonym (open minded) |Visa alla inlägg
  • Anonym (open minded)

Tillåta?????

Sedan nåt år tillbaka är jag sambo med en kille som liksom jag har barn sen tidigare Han har 2 tjejer 13 o 14 o jag en kille på 14.Vi bor i en bra lägenhet där min son har eget rum och tjejerna delar ett större rum.Vi har varit på semester några gånger och då har barnen delat rum Så var det nu på sportlovet också och inget konstigt med det Men nu när vi kommit hem så vill ungarna byta så att min son ska dela rum med hans 13 åring och 14 åriga tjejen ha eget rum.Dom vill ha det så alla 3.Vi lät dom testa i tron att dom skulle tröttna Men dom verkar trivas.
    Är det OK att dom har det så här??

• Svar på tråden Tillåta?????
  • Anonym (open minded)
    nymedlem skrev 2015-03-23 18:47:56 följande:

Dela av det större rummet så alla får eget rum.

Det går inte för då får ena delen inget fönster o andra ingen dörr.Nä dom är inte syskon men dom verkar trivas bra ihop ändå som tur är.Har många gemensamma kompisar också,mest tjejkompisar . Verkar bara som kompisarna tycker det är häftigt att kille/tjej delar rum
  • Anonym (open minded)

Dom har ju bott ihop nu i ett år.Låt vara att killen haft eget rum Men dom har ofta delat rum  på semestrar och så Hade det varit ngn större risk för det hade det väl redan hänt.Att dom är tillsammans i badrummet ibland 2 ibland  alla 3 är inget nytt heller

Svar på tråden Tillåta?????