Önskar du ibland att barnaga var tillåtet?
Det man lär barn om man slår dem är att den som är stark har rätt att göra vad den vill. Ibland undrar jag om det är det som ligger bakom att diktaturer oftare uppstår i länder där man slår barn.
Det man lär barn om man slår dem är att den som är stark har rätt att göra vad den vill. Ibland undrar jag om det är det som ligger bakom att diktaturer oftare uppstår i länder där man slår barn.
Nytt lågvattenmärke till och med för denna tråden, exakt vad skulle du anmäla för?
Exakt det jag gör, och jag slår inte mina barn.
Nej, jag talar emot våld mot barn, om ni slutar köra med floskler eller läsa med röven, detta börjar bli tröttsamt.
Om fler föräldrar skulle engagera sig i sina barns liv skulle vi ha långt bättre fungerade samhälle omkring oss, men ja, min mor har mycket att vara tacksam för.
Jag kunde mot alla deras ansträngningar misslyckats med livet och kanske bli kriminell framför att skapa en välmående familj och hjälpa dom på äldre dagar.
Där har du rätt.
Nytt lågvatenmärke som sagt, du borde få en pokal.
Om du anser att direkta hot är en bra argument så rekommenderar jag att du backar undan med svansen mellan benen och går tillbaka till skolan i några år så där 15 eller nått.
Omkring det jag menar med våldsamma hem där våldsamma föräldrar skapar otrygghet och skräck hos sina barn, i det ljuset så hoppas jag du inte har några eller i alla fall spelar teater framför dom för att dölja din natur.