Inlägg från: Anonym (tjejsex) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tjejsex)

hur blir jag lagomt dominant?

Hejsan!

Jag har en flickvän. I början av förhållandet så drack vi vin och när hon var lite full så berättade hon att hon tände på att bli lite dominerad, att ha sex med någon som var lite dominant.

Det sex vi har haft hittils har varit ganska försiktigt och kärleksfullt och jag skulle gärna vara lite mera dominant men vågar inte riktigt, vill inte skrämma bort henne typ..

Jag upplever att hon är ganska känslig. Ganska lösa grepp om t.ex. bröst gör ofta ont typ..

Har ni några konkreta tips på smågrejer jag kan prova utan att det kan bli helt fel?

• Svar på tråden hur blir jag lagomt dominant?
  • Anonym (tjejsex)

Tack! Det gillar hon. Mer?

• Anonym (tjejsex)
    MrFlex skrev 2015-03-25 10:11:04 följande:

Jag tror att många tjejer (precis som min nuvarande) använder orden dominans/dominerad lite felaktigt och att många killar tolkar innebörden lite felaktigt.

Det är trots allt ett ganska vitt begrepp...

Dominans i detta fallet innebär att man lämnar över den sexuella kontrollen till sin partner och låter den bestämma och i vissa fall tvinga sin partner. Dominans behöver inte alls innehålla våld, smärta eller förnedring.

Min nuvarande tjej gillar att bli hårt påsatt och lite "man-handled" i sängen, dvs att jag tar för mig av henne. Detta kallade hon för att bli dominerad vilket jag inte tycker stämmer. Hon vill inte alls lämna över kontrollen helt till mig utan "bara" bli hårt knullad och eventuellt få lite spanking på rumpan. Skulle jag slita henne i håret eller binda/hålla fast henne så skulle hon bli fly förbannad:)

Be din flickvän klargöra vad hon menar med att bli dominerad.

Tänder hon på förnedring? Hon kanske vill att är verbal och kallar henne för "snuskiga saker"

Tänder hon på smärta? Kanske vill hon bli sliten i håret, spankad eller nypt hårt i bröstvårtorna osv?

Tänder hon på att du har mer mental kontroll och leder och beordrar henne under sexakten.

Tänder hon på att känna sig utlämnad, att bli bunden eller fasthållen?

Det är ganska viktigt att klargöra detta för annars blir det lätt fel. Det är kanske inte rätt att spotta hennes i ansiktet, ge henne av lavett och kalla henne för din lilla hora OM det inte är just det hon menar:)

Tack för alla svar. Jag håller med, det är mkt svårt att veta vad hon menar med dominant.

Hon är dock inte den som ger några bra svar och så när jag frågar om sex. Hon blir mest henerad. Min tanke är att det kan finnas smågrejer att prova som är rätt "oskyldiga". Som när jag tog ett fast tag om hennes hår och märkte att hon gillade det. Är säker på att hon inte gillar "snusksnack" då hon inte gillar snack under sex.

Fortsätt gärna tipsa :)
  • Anonym (tjejsex)
    Anonym (Vanilla Man) skrev 2015-03-25 10:18:19 följande:

Kissa lite på henne nästa gång. Inte för mycket, en liten skvätt bara och kolla reaktionen. Faller det väl ut kan du gå vidare och bajsa. Det är ett klassiskt step-by-step test där man kan lära sig en hel del om varandra och öka intimiteten i ett förhållande.

Att bara kissa på någon sådär tror jag absolut inte är att testa försiktigt. Jag vet att vissa tänder på det men det är ju en mycket känslig grej som jag inte vill göra och är säker på att min flickvän inte vill göra heller.

jag förstår att det är svårt att veta vad som är okej om man inte pratar om det. Jag tänker såhär, vi kommer dit också så småningom. Jag tänker därför inte testa något som hon kan må riktigt dåligt av. Jag tänker lite som tipsen här, håret, trycka upp mot väggen, hålla upp händerna. Sånt lite försiktigt så märker jag ju hur hon reagerar. Gärna mer sådana tips :)
Svar på tråden hur blir jag lagomt dominant?