• tuxxe

hur blir jag lagomt dominant?

Anonym (tjejsex) skrev 2015-03-25 09:42:55 följande:

Hejsan!

Jag har en flickvän. I början av förhållandet så drack vi vin och när hon var lite full så berättade hon att hon tände på att bli lite dominerad, att ha sex med någon som var lite dominant.

Det sex vi har haft hittils har varit ganska försiktigt och kärleksfullt och jag skulle gärna vara lite mera dominant men vågar inte riktigt, vill inte skrämma bort henne typ..

Jag upplever att hon är ganska känslig. Ganska lösa grepp om t.ex. bröst gör ofta ont typ..

Har ni några konkreta tips på smågrejer jag kan prova utan att det kan bli helt fel?

Hoppa in på darkside.se där kan du hitta väldigt mycket att läsa om det och där finns det många som kan ge dig bra tips och råd.
  • tuxxe
    MrFlex skrev 2015-03-25 10:25:57 följande:

Kan tillägga att äkta dominans är en läggning och inget man "blir lite mer av på beställning". Jag är själv inte äkta dominant och vill därför tydligt veta spelreglerna innan jag agerar dominant (som en del av sexleken). Osäkerhet och fumlande förstör annars hela grejen.

Det är jättesvårt för en person utan denna läggningen att treva sig fram på ett självsäkert sätt tycker jag. Fråga henne lite mer nästa gång hon fått ett par glas vin i sig:)

Lycka till!

Det måste alla som ska Domimera någon....

Samspelet mellan en Dominant och en undergiven kan vara oerhört bräckligt och om det då begås ett misstag vid lek, då kan det väldigt lätt bli att den undergivna uppfattar det som ett övergrep.

Att först samtala om vad som kan ske/får ske osv är faktiskt att ta ansvar för sin roll som Dominant.

Att du skriver att först vill ha klart för dig vilka ramar och gränser som finns är ju faktiskt ett tecken på att du har ett drag av Dom i dig.
Svar på tråden hur blir jag lagomt dominant?