Inlägg från: Anonym (Schtek!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Schtek!)

Hamburgarstekare vad tjänar ni?

Anonym (Stekaren) skrev 2015-03-26 11:21:22 följande:

Vad tjänar man på donken, max eller burger king i timmen?

Är ni nöjda med jobbet? Ser ni en framtid i hamburger stek och pommes fritösen?

Japp! Det finns en rejäl karriärsstege att klättra på. Man börjar på hamburgare, avancerar sedan till cheeseburgare, sedan kan man ta ett sidospår till fiskburgare och el-maco. Högst upp är BIGMAC! Då är man typ bäst av alla.
  • Anonym (Schtek!)
    9mm skrev 2015-03-26 13:47:21 följande:

Jag var inte ute efter att leta länkar till kollektivavtal eller bläddra genom deras hemsida, var mer ute efter ett simpelt svar för att bespara mig lite tid.

Det står där att det är olika beroende på ålder, hur länge man arbetat, vilka tider man arbetar, osv.

McDonalds skulle nog passa dig.
  • Anonym (Schtek!)
    Anonym (Stekaren) skrev 2015-03-27 09:16:55 följande:

Åhh dra åt helvete vilken kanon lön! Så jobbar jag heltid så tjänar jag 13.500 netto! Vilket jävla flis! Då ska jag söka dit, hur får man lättast anställning som hamburger smashare?

Du behöver nog bara dyka upp och öppna käften. Du verkar ha korrekta antalet hjärnceller som krävs för jobbet. Grattis!
  • Anonym (Schtek!)
    Anonym (Stekaren) skrev 2015-03-27 14:46:29 följande:

HaHaHa! 

Låter bra, vilken kedja rekommenderar du då? Vad tjänar du på den du jobbar på?

Vilken som helst skulle passa dig. Själv skulle jag aldrig sätta min fot på något sånt där slabbhak, inte ens som "gäst" eller "kund".
Svar på tråden Hamburgarstekare vad tjänar ni?