Behöver lite hjälp med tsh
Bara 25 mg till hela 25 i tsh? Jag låg på 2,4 nu sist och höjde dosen till 75 mg. Du kommer garanterat få höja den snart igen,men sen kommer du nog börja må bättre. Hoppas vi!
Bara 25 mg till hela 25 i tsh? Jag låg på 2,4 nu sist och höjde dosen till 75 mg. Du kommer garanterat få höja den snart igen,men sen kommer du nog börja må bättre. Hoppas vi!
25 är på tok för högt! Man ska helst ligga under 2. Men eftersom du snart tar om provet får du snart höja igen. Sen kan det ta ett bra tag att få det stabilt,men värdet bör hålla sig lågt med rätt dos.
Men här försöker man hjälpa och får ENDAST skit för det!! Men du är ju självutnänmd expert så inga andras svar duger ju nånsin,det vet jag nog!! Trots många år med Levaxin och kamp mot infertilitet är jag tydligen en idiot! Tack så jävla mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men låt ts gå med för högt du,jag ångrar bittert att jag svarade,självklart skulle jag sagt att dosen var på tok för hög och att 25 inget var att bry sig om. Hade du vart nöjd då?!