Tips på present till 70 årig kvinna och man?
Hej! Inom de närmaste månaderna fyller min pappa 70år och min svärmor 70 år. Jag har lite idetorka på lämplig present. Har ni någon bra ide? Överös mig med tips om ni har.
Hej! Inom de närmaste månaderna fyller min pappa 70år och min svärmor 70 år. Jag har lite idetorka på lämplig present. Har ni någon bra ide? Överös mig med tips om ni har.
Vilken prisklass? :)
Prisklass? Vad är de för människor? Aktiva? Pigga? Eller lite på sista? Har de några intressen? Har de några slags behov, kanske att komma ut lite eller något?`Osv osv osv.....
Gillar någon av dom att arbeta i en trädgård så finns det massor av saker att köpa inom detta område.
Pappa har trädgård och har varit väldigt engagerad i den och har allt o lite till, till den. Han är teknikintresserad och kan mer än de flesta på det området. Åker ut mycket på teatrar, husbils-turer och konserter.
Svärmor har också trädgård men flyttar inom kort till lägenhet. Ungdomlig och väldigt mån om sitt utseende med kläder, smink o hår. Tänkte först någon SPA-behandling eller manikyr men hennes son (min sambo) trodde inte riktigt på denna ide av olika skäl. Inte så social av sig och åker inte ut på så mycket och umgås bara enstaka tillfällen med vänninor.
Svärmor även väldigt intresserad av inredning men då hon snart ska flytta till mindre känns det inte riktigt aktuellt att köpa något sådant