Inlägg från: Anonym (anna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anna)

Jimmie Åkesson hos Skavlan

Anonym (***) skrev 2015-03-29 13:17:19 följande:
    Jag tror vissa har missuppfattat vilka som tycker det var osmakligt. Ni inbillar er att det endast är SD-sympatisörer eller hur?

Det är så långt från sanningen man kan komma!

De allra flesta empatiska människor med lite kunskap om sjukdomen han drabbats av skulle INTE försöka göra honom sjukare vid det första offentliga framträdandet.

Samma gäller alla övriga människor, oavsett partitillhörighet. Om Gudrun Schyman talar ut om sin alkoholism skulle det vara okej att ansätta henne om vad en medlem i partiet gjort för dåraktigt uttalande för 13 år sedan?

Nä, skämmes ta mig f.-n! Varenda en som tyckte Skavlan gjorde något bra.

Hälsn. En person som aldrig röstat/tänkt rösta på SD.
  • Anonym (anna)
    Anonym (FridaBabe) skrev 2015-03-29 14:42:52 följande:
    Klart att du inte kan. Hade faktiskt blivit jätteförvånad (på ett positivt sätt) om du för en gångs skull hade insett mobbningen som enbart förekommer mot vissa personer. Så nej, det är klart att du inte kan. Men alla norrmän och svenskar som anmält programmet kan. Samt alla de som helst plötsligt registrerat SD medlemskap. Ni andra får njuta av propagandaSVT medan den finns kvar i sin nuvarande form. 
  • Anonym (anna)

När Jimmie valtalade på torget här i staden i somras så stod det tredubbla rader med snorungar (gymnasiet?) med ryggen vänd mot honom i en ring och vrålade och skrek. Det gick inte att varken höra eller se Jimmie. Vilka idioter. Snart sitter de på AF och får praktikjobb som städare på en flyktingförläggning. 

• Anonym (anna)
    Anonym (anna) skrev 2015-03-29 14:57:34 följande:

När Jimmie valtalade på torget här i staden i somras så stod det tredubbla rader med snorungar (gymnasiet?) med ryggen vänd mot honom i en ring och vrålade och skrek. Det gick inte att varken höra eller se Jimmie. Vilka idioter. Snart sitter de på AF och får praktikjobb som städare på en flyktingförläggning. 

...innan dess läser de enstaka kurser på univ./högskola och tar maximalt studielån och går ut med en halv utbildning i kriminologi och ströpoäng i genusvetenskap/beteende-dito och så lite spridda poäng från något luddigt med "media"!
  • Anonym (anna)
    Gert skrev 2015-03-29 18:20:35 följande:
    Det är bara SD som är tillräckligt intelligenta för att se det. Så din teori att SD är lågutbildade idioter stämmer inte. Tvärtom är det många högutbildade som röstar på SD.
    Och SD har Åkesson. Karlsson och Jomshof m fl. S t ex har Löööööööfven och jag undrar om han är särskilt smart? 
  • Anonym (anna)

Jag röstar på SD och jag skulle ALDRIG kalla mina medmänniskor för "lågbegåvade idioter"? Vilket oborstat språk.

• Anonym (anna)
    Sweet Sofia skrev 2015-03-29 23:27:42 följande:

För 1.5h sedan (kl 22) hade Kringkastingsrådet fått in 2520 st anmälningar. Blir säkert mera i veckan.

• Anonym (anna)
    Anonym (Killen) skrev 2015-03-30 00:44:30 följande:

Och btw, tanten kan ju också vara invandrare för den delen.
    Tycker hon ser lite tysk ut faktiskt.

• Anonym (anna)

Det är så löjligt när man tror att SD:are är mer rasister än andra. På YT finns tydliga bevis på att det finns mkt värre synpunkter i de andra partierna. "UG valstugerasism" . Jag måste använda skämskudde när jag tittar! Pinsamt sa Bill, väääldigt pinsamt sa Bull.......

• Anonym (anna)
    KillBill skrev 2015-03-30 08:59:18 följande:
    Jag föreslår att du startar en tråd med dessa pinsamma klipp från andra partier som du hittat på YT så att vi får titta på det.
    Tack för tipset men NÄ så viktigt är det inte.
Svar på tråden Jimmie Åkesson hos Skavlan