Jimmie Åkesson hos Skavlan
Programmet har sänts i Norge och har rört upp många känslor även där. Norges motsvarighet till Granskningsnämnden har fått in över 2000 anmälningar!! Sen i fredags :)
Programmet har sänts i Norge och har rört upp många känslor även där. Norges motsvarighet till Granskningsnämnden har fått in över 2000 anmälningar!! Sen i fredags :)
Skitbra om det är sant. Nu är det bara en hel del miljömuppar, kommunister och fittpartianhängare som också ska kickas så att svt-s politiska sammansättning reflekterar samhällets önskan och val. Har du en länk förresten?
Källkritik? Hört talas om det? Senast idag stod det om hur svt står bakom skavlans intervju.
Har du några oberoende källor på det?
En plojsajt?
Nasjonens øye är ju satir. Fantastiskt att man kan läsa den blänkaren utan att förstå att de driver med hela saken.
Haha! Skulle Skavlan vara känd för att vara hård? Skämtar du nu eller? Han är ju mysgubben nr 1. Du är ju lika rolig i varenda tråd jag ser dig.
Ja, det verkar ju vara "bara nästan sant"....
Hon yttrar sig lika tvärsäkert i varenda tråd där hon har uppenbart fel och jag har börjat misstänka att hon tycker det är skoj att sätta sig på tvären.
Om det bara är att googla så kan väl du göra det?
Ta då en annan källa är du snäll.
I andra program och sammanhang än i just det norsk/svenska programmet "Skavlan" då?
Jag tror dig inte p.g.a. att jag inte hittar någon källa på ditt påstående.
Lägg ner. det är är satitr/på skoj.
Lägg ner. det är är satitr/på skoj.
För 1.5h sedan (kl 22) hade Kringkastingsrådet fått in 2520 st anmälningar. Blir säkert mera i veckan.
Nej, det är inte sant att Skavlan fått sparken. Det var satir.
Ja, hur kan det komma sig att 2000 norrmän anmält Skavlan? De vet ju inte vem JÅ är? Eller är det 2000 norska rasister?