Inlägg från: Anonym (SD-are) |Visa alla inlägg
  • Anonym (SD-are)

Jimmie Åkesson hos Skavlan

Anonym (FridaBabe) skrev 2015-04-02 13:06:27 följande:
    Ja, han är ju van vid vänstervridna inkompetenta individer. 
    Klart han är van vid inkompetenta individer. Det vimlar ju av dem i hans eget parti.
  • Anonym (SD-are)
    Anonym (ViBlirÄnnuFler) skrev 2015-04-02 15:32:30 följande:
    Du ser ju själv att de inte kan bemöta fakta med riktiga argument. De gapar om rasism istället och anmäler inlägg för pajkastning. Det är precis som när de försöker tysta folket. Det är exakt samma metoder. Det rör mig inte i ryggen. Det kan de fortsätta med hur länge de vill. Jag ger mig inte så länge inte någon presenterar vettiga förklaringar, argument eller stöd för sin sak som motiverar svält och misär för utsatta kvinnor och barn medan välmående män gnäller om de anvisade bostäderna i Grytan.
    Så om det varit utsatta kvinnor och barn som kommit hit, hade det varit okej att ta emot den mängd vi gör idag?
  • Anonym (SD-are)
    Anonym (ViBlirÄnnuFler) skrev 2015-04-02 15:32:30 följande:
    Du ser ju själv att de inte kan bemöta fakta med riktiga argument. De gapar om rasism istället och anmäler inlägg för pajkastning. Det är precis som när de försöker tysta folket. Det är exakt samma metoder. Det rör mig inte i ryggen. Det kan de fortsätta med hur länge de vill. Jag ger mig inte så länge inte någon presenterar vettiga förklaringar, argument eller stöd för sin sak som motiverar svält och misär för utsatta kvinnor och barn medan välmående män gnäller om de anvisade bostäderna i Grytan.
    Ingen fakta att bemöta har presenterats.
  • Anonym (SD-are)
    Anonym (ViBlirÄnnuFler) skrev 2015-04-02 15:41:48 följande:
    Nej, eftersom det kostar mycket mer per person att hjälpa här. Man kan hjälpa mängder med folk för samma pengar på plats. För att inte snacka om att det också är ett incitament för dem att flytta tillbaka till sina länder så småningom för att återuppbygga dem. Det gör de aldrig från Sverige. Känner även personligen flera stycken som har skaffat fritidsboställen i sina forna länder men aldrig att de skulle bosätta sig där permanent. Inte förrän de har gått i pension i Sverige. 

Jag pratar med massor med olika typer av människor. Men det verkar som att vi som gör det överröstas av dem som läser om människor i Aftonbladet. Gå ut och prata med någon istället. Man lär sig mer. Fakta dessutom, inte den där förvridna sagovärlden som rödingarnas PK-media trycker ner i strupen på folk dagligen.
    Använd inte det argumentet då. Rationaliseringar blir bara löjliga.
  • Anonym (SD-are)
    Anonym (Ramlösa) skrev 2015-05-02 03:33:33 följande:
    Sittandes regering är farlig för Sverige, Miljöpartiet med Vänstern har fått även Socialdemokraterna på fall. SD begärde inte mycket dem begärde att Sverige skulle minska invandringen (med all rätt), hade partier visat lite intresse av att minska flyktingpolitiken så hade SD agerat annorlunda. Dem stora förlorarna är socialdemokraterna varför? dem regerar med miljöpartiet och vänstern och det anser många som en farlig väg. Att öka invandringen när problem med kostnader är enorma och skrämmande då agerar väljare, folket att visa sitt missnöje.
    Ja, även en del infödda svenskar behöver ju ha utrymme att lära sig ordentlig svenska i tal och skrift.
Svar på tråden Jimmie Åkesson hos Skavlan