• Anis

BF december 2015 :-)

Hey! Jag tror jag passar in i denna tråd, har enligt egna beräkningar (vilket är svårt då min menscykel har varit på 54 dagar) men jag går på senaste mensen, så borde jag vara kring v. 10-11 och har då BF i dec 2015. Detta har kommit som en chock för mig och kan inte riktigt fatta. Dock faller många bitar på plats, då jag varit rejält oroad över min hälsa senaste veckorna då min energi har dalat från 100% till 0%, illamående, ointresserad av kött, känslig för alla dofter, avsmak för karln, enorm trötthet, nattliga kissanden, rapar, svullen i magen. Trodde jag höll på att gå in i en depression, har känt mig så likgiltig till allt.
    Av ngn anledning satt jag å kollade i min gamla dagbok och hamnade på de sidor där jag beskrev min 1:a grav för 1,5 år sedan,,och då väcktes en tanke att jag kanske skulle vara gravid?!?!! å japp, det visade ett plus, så diagnos cancer eller utbrändhet blev GRAVID!!! Skall nu till MVC den 21 å få det konstaterat igen :)
    Skall bli kul att följa er alla i denna tråd. Jag längtar tills illamåendet å min enorma trötthet försvinner..det är tufft att känna sig som en bra mamma till en 1,5 åring när man mår så här :/

Svar på tråden BF december 2015 :-)