Inlägg från: Jessicaalice |Visa alla inlägg
  • Jessicaalice

BF december 2015 :-)

Hej!

Jag hänger på här jag med. Plussade 2/5 och ska enligt egna beräkningar ha BF 27/12. Detta är vårat första barn och mycket tankar går genom huvudet nu kan jag säga. Jag är fortfarande bara i v 7 så mycket tankar kring mf hägrar... Kan det inte bara vara efter v 12 NU?! Jag har redan(!) fått lite mage, vet att det inte är barnet som syns men ändå : ) ska bli roligt att följa er andra!

• Jessicaalice
    Lizzie09 skrev 2015-05-09 23:58:25 följande:

Grattis! Jag är också beräknad till den 27:e, kul! :) Första barnet här också. Vart i landet bor du? :)

Va roligt! Jag bor mellan Trollhättan och Göteborg typ : ) var bor du?
  • Jessicaalice
    miserable skrev 2015-05-22 15:07:14 följande:

Hej.

Jag var på mvc för inskrivning idag. Inga konstigheter förutom lågt blodtryck (90/50) . Där framgick oxå att jag äter rökt påläggsskinka ( tunna skivor) till mina mackor. Hon bad mig kolla att den verkligen var varmrökt så att jag inte äter kallrökt. Det ska stå på förp sa hon. Kan inte få fram den infon på vare sig förp eller google. Någon som vet? Det jag får fram verkar vara att allt i sverige i påläggsväg är i stort sett varmrökt, men när hon gjorde en grej av det, gör ju jag i min tur en grej av det.

Trevlig helg :)

Enligt min bm ska rökt påläggsskinka vara varmrökt och därmed inga bekymmer att äta. Jag nojjade också som tusan över detta innan jag fick reda på hur det låg till! : )
Svar på tråden BF december 2015 :-)