BF december 2015 :-)
Hej, här hoppar gärna jag in också :D
Är just nu i vecka 11, är beräknad 1/12. Det är första barnet, helt oplanerat och faktiskt lite opassande i livspusslet.. Är ju så ung och fortfarande student xD Men jag och sambon gör det bästa av situationen! Det ska bli otroligt spännande men jag är väldigt nervös inför framtiden. Jag är rädd och orolig. Redan nu mår jag dåligt, mår så illa hela tiden och klarar knappt ta mig ur sängen vissa dagar.
Ser att ni pratar om vikt också. Jag är väl en aning överviktig enligt mitt BMI, men av någon anledning orkar jag inte bry mig just nu. Det finns ingen chans att jag ska orka mortionera 30 min varje dag, spyr ju bara av att sätta mig upp. Är noga med vad jag äter såklart, men det har blivit mycket nudlar (cravings) och annan lättlagad, näringsfattig mat., jag äter ju tabletter med vitaminer men jag vet att jag borde äta mer näringsrik mat. Det är så svårt eftersom jag inte kan stå och laga mat - jag reser mig upp, springer till mikron, och springer tillbaka till sängen. Jag hoppas verkligen illamåendet går över snart så jag kan börja leva ett normalt liv igen xD