BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Vi har inte heller haft sex sen plusset strax innan påsk.
Det är självvalt.
Idag har jag mått bra hela dagen, utan lergiganet, tills sambon började laga mat. En supergod kycklingpasta med champinjoner och paprika. Men den tillagade paprikan luktade så fruktansvärt att jag inte kunde fortsätta äta.
Så illa luktlistan har ökats till 4 saker nu.
Bacon,korv,paprika och kylskåp.
Hoppas dock att den inte ökar då jag jobbar som kock.
Här har vi inget sex heller, skönt att veta att vi inte är ensamma :P Är så jäkla trött på kvällarna och har oftast växtvärk då också, så har inte varit sugen alls. Men hoppas det blir bättre med det snart :P
I helgen har jag vaknat halv sju och sedan mått illa hela förmiddagen.. Har ju varit ganska skonad från illamående hittills så jag förstår bu lite av vad ni andra går igenom. Hoppas jag inte mår illa imorgon då de är dags att gå tillbaka till praktiken...
I helgen har även jag och sambon varit intima för första gången sedan plusset, jag har inte vågat innan!!! Men nu vaknade jag och va så sugen att de jävlar inte gick att strunta i de!! Var livrädd hela dagen för att ja skulle börja blöda men inget blod. Hur har ni andra gjort med intimiteten? Bara fortsatt som vanligt eller?
Vi har sex som vanligt ett par gånger i veckan.
Vi kör också på som vanligt. .. dock lite mjukare. ..men nästan varje dag
Vi har haft sex 1 gång sedan plusset. Viljan finns där mer än någonsin men det gör även tröttheten och dom två små kidsen som gärna inte somnar innan 21 och gärna inte i egna sängar. ;)
Sen är det inte roligt med mensvärken som kommer på köpet och jag vet att när jag väntade flickorna så fick jag kväljningar medan vi hade sex på grund spänningar eller något?!
2 dagar efter vi hade sex nu sist så kom värsta stora slembobban ut och jag tyckte den var rosafärgad först men ögonen kanske lurade mig. Trodde det var någon form av slempropp eller annat konstigt så blev orolig men läste att fler gravida fått så efter sex?
Med sonen provade jag först i vecka 12. Då var det jättesvårt. Hittade inte de första gångerna. Men denna gång hittade jag direkt. Man får nog lova sig själv att inte bli alldeles vettskrämd om man inte hittar så tidigt.
Idag har jag haft ilningar "down there", någon annan som haft det?
Häftig grej! Visste inte ens att det fanns! En sån måste beställas :)
Idag har jag haft ilningar "down there", någon annan som haft det?