BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Jag har nyss fyllt 30 år, bor i Dalarna. Ska ha 30-års fest idag, blir alkoholfritt för mig och säkert 1000 frågor på varför jag inte dricker! Har ni berättat för några?
Sookie85 - Grattis! Både på födelsedagen och till bebisen. :)
Vi har brättat för de två närmsta vännerna. Vill gärna dra ut på det så länge som möjligt men vissa situationer gör det svårt. Som ditt dilemma angående din fest!
Tack ;) Ja velvet, men jag kör på alkoholfritt vin och kör en vit lögn att jag blivit utbeordrad på jobb imorgon bitti ????
Vad jobbar ni med?
Jag jobbar på behandlingshem och det kan vara rätt stökigt, är det för tidigt att berätta för chefen? Vill ju inte att ngt ska hända magen...
Sookie 85 - Då hade jag nog valt att berätta ganska omgående. Känns som att säkerhet går före allt liksom?
Jag jobbar inom polisen, men som handläggare så i en kontorsmiljö liksom.
Får jag vara med här? Plussade igår och kan knappt tro att det är sant!
Känns helt sjukt. Vi har försökt i över ett år, jag behöver pergotime för att få ägglossning och min sambo har slöa spermier. Vi hade precis fått kallelse till IVF-behandling. Och så plussar jag! Kan inte greppa det, tanken svindlar verkligen! Så himla glad!
Grattis och vad kul Joss82 :)
Tar och berättar för jobbet nästa vecka, så kanske de förstår varför jag tar det lite lugnare.
Grattis joss82!!
Jag bor i Kalmar-karlskrona området, någon som bor i närheten? :)
Hej
Har också enligt egna beräkningar BF 5/12 så skulle vara kul att följas åt den här tiden.
Min mage känns uppsvälld som en ballong är det några andra som har det så? Är i v6.
Är det några från Uppsala?:) jag är 26.
Min mage är också uppsvälld, tycker det redan syns att jag är gravid men det verkar ju konstig!