• Anonym (Erik)

Var hitta gamla herrtidningar?

Idag när Internet flödar över av nakna tjejer och annat runkmaterial är det svårt att tro att det fanns en tid när ett par nummer av Lektyr eller Cats gömda långt ned i en skrivbordslåda var riktig hårdvaluta för en kåt 16 åring... Men så var det ju att växa upp på 80-talet. :)

Önskar verkligen att jag hade behållit min samling i stället för att dumpa den i pappersinsamlingen. Skulle vara riktigt kul att få tag i några gamla tidningar och få återuppväcka bekantskapen med 80-talets nakenmodeller... Finns det antikvariat eller loppmarknader som säljer gamla herrtidningar från 80- och tidigt 90-tal? Tacksam för alla tips! 

• Svar på tråden Var hitta gamla herrtidningar?
  • Anonym (en som vet)

Jodå det finns det. Butik vet jag bara en på St paulsgatan i Stockholm. Men sök på tradera där auktioneras det ut. Kostar isnitt ca 20 kr per nr.

• Anonym (Erik)
    Anonym (en som vet) skrev 2015-03-30 18:45:26 följande:

Jodå det finns det. Butik vet jag bara en på St paulsgatan i Stockholm. Men sök på tradera där auktioneras det ut. Kostar isnitt ca 20 kr per nr.

Tack för tipset! Problemet med Tradera är att där bara säljs Herrtidningar från före 1974. Vet inte varför. Jag är mest intresserad av sent 80-tal o tidigt 90-tal. Kanske dessa anses som allt för "grova" för Tradera?
  • Conan barberarn

Hej! Min pappa var journalist och skrev i några herrtidningar från 70-80-tal. Kan du skicka mig dm?

Svar på tråden Var hitta gamla herrtidningar?