Anonym (Alkohol) skrev 2015-03-31 18:30:52 följande:
Får jag fråga hur du mår nu när du slutat dricka efter en vecka med 3/4 flaskor vodka? Var de 70cl? Bestämde mig idag för att nu får de vara nog. Ringde beroendecentrum och har bokat tid. Dock först nästa tisdag. Mår riktigt illa idag, svettats och varit varm i ansiktet med hög puls. Drack 1.5 flaska vin igår.
Tyvärr kan jag inte svara på hur provet fungerar. Varför måste du ta ett? Låter inte som att de är något du valt själv?
Mår skit känns som jag inte är mig själv men jag klarar av att hålla mig ifrån om måste, jo det va 70cl... Fan va starkt av dig, fortsätt så och hoppas det går. Har du lyckats hålla dig nykter hittils eller vann beroendet igen? Varje dag är en kamp utan det där giftet... Mitt ex gjorde sin tredje orosanmälan och nu tror de jag e fara för mig själv då jag förneka att jag drack, då krävde de ett sånt prov om jag kan bevisa de fel så ska de låta mig va. Men jag vet ju att sån int fallet, det kmr se att jag e alkis. Kmr säkert tvingas till behandling ell liknande. Och säger jag nej till provet fattar de själva varför...