Inlägg från: Anonym (Fantasi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fantasi)

    Gravid, vill utforska hemliga fantasier

    Jag är gravid och precis som förra gången tänker jag mycket på sex och känner mig "närmare" mina innersta fantasier, de hemligaste, skamligaste, som jag inte vågar dela med någon...

    Har på sexforum sökt efter kontakter helt över nätet som vill prata om sex och kinky fantasier, utan att vilja ta steget till något mer. Jag är poly och träffar andra ibland men nu när är gravid är det inte aktuellt. Men vill ändå bejaka allt som bubblar i mig... Skulle vilja ha kontakt med en man som tar mentorsrollen, som vill utmana mina tankar och guida mig i de djupaste delarna av min sexualitet.

    Kan man hitta en sådan man någonstans? På bodycontact nappar det inte och det kan jag väl förstå, många är väl där för att träffa ngn fysiskt. Men det måste finnas man i motsvarande situation, där man inte vill träffa någon men ändå prata om och utvecklas sexuellt... Eller? Någon som har idé om var jag ska hitta det jag söker?

  • Svar på tråden Gravid, vill utforska hemliga fantasier
  • Anonym (Fantasi)
    Pillare skrev 2015-03-31 18:15:58 följande:

    Hahaha... Alltså vill du hitta män för att prata med om sex? Hur svårt kan det vara? ;)


    Haha, det borde vara lätt va?! Men de flesta jag fått kontakt med vill ses, eller ha cam-sex, telefonsex etc. Få män vill "bara prata", iaf de jag fått kontakt med...
  • Anonym (Fantasi)
    Newbe sept skrev 2015-03-31 19:24:30 följande:

    Det kräver nog sin man, men å andra sidan är en graviditet så otroligt sexigt.. Så jag kan förstå att de flesta nog till slut vill snubbla vidare och träffa dig..


    Ja, det är ju det som är så frustrerande :) Vill absolut inte vara ngn "cock tease" utan ärlig från början med vad jag vill ha, men det verkar inte funka :/
  • Anonym (Fantasi)
    Pillare skrev 2015-03-31 18:19:55 följande:

    Pma mig då, jag har ingen vilja att träffas. Vill egentligen inte träffa nån från fl.


    Ok, varför träffar du ingen från fl...?
  • Anonym (Fantasi)
    Newbe sept skrev 2015-03-31 20:11:25 följande:

    Nej, förstår det.. Eftersom vi alla är män och därför helt övertygade om att vi kommer lyckas till slut att få vad vi vill! Haha..


    Haha, fast finns det inga män som inte vill ha ngt IRL? Måste finnas män i min situation, där relation eller livet gör att man inte kan/vill träffa ngn IRL men ändå är sexuellt aktiv i hjärnan liksom?
  • Anonym (Fantasi)
    Pillare skrev 2015-03-31 20:04:00 följande:

    Har du försökt med många? Jag har inte fått pm från dig så jag antar du vill helst prata med nån annan. :)


    Har pm:at dig. Har haft kontakt med ett tiotal män från bodycontact, några har inte riktigt klickat, många vill trots deras inledande kontakt plötsligt gärna träffas, ha camsex etc :/
  • Anonym (Fantasi)
    Newbe sept skrev 2015-03-31 20:20:34 följande:

    Haha, jo det flesta kan kanske inte, det skulle nog räcka med bekräftelsen att du gärna skulle vilja om det inte var för att du bidde så långt borta, han inte var så upptagen osv, osv... Haha, vi är inte svårare än så..

    Sällan raketforskning när män är inblandade.. ;)


    Det är kanske så att den typen av män jag letar efter inte växer på träd. Har mött ett par stycken så jag vet ju att de finns ;)
  • Anonym (Fantasi)
    Pillare skrev 2015-03-31 20:17:28 följande:

    BC är nog mer för kontakt, och du vill ju bara snacka.


    Precis, därför funderar jag på var annars jag ska söka... På bc har jag träffat många bra älskare så jag "känner mig väl mer hemma där".
  • Anonym (Fantasi)
    Newbe sept skrev 2015-03-31 20:36:08 följande:

    Det tror jag säkert, men de är antagligen ovanligare än de som skulle vilja få en gravid kvinna i säng.. :)


    Det verkar så! Men jag vet att det finns män som tycker om det psykologiska spelet att liksom bryta sig in i mitt innersta, som ingen annan vet och delar. Som tänder på själva den mentala eller psykologiska processen eller vad man ska säga. Men jag vet inte vart och hur jag hittar dessa män. De jag mött har hittat mig *s*
  • Anonym (Fantasi)
    Pillare skrev 2015-03-31 20:31:07 följande:

    Älskare är en grej och snackkompisar är en annan. :)


    Helt klart! Fast har hittat någon enstaka av det senare på bc. hittade även en på tinder av alla ställen, men han gick upp i rök efter någon månads kontakt på kik... Men att leta på tinder var en nål i en höstack måste jag säga, om än trevligt ögongodis mellan varven ????
  • Anonym (Fantasi)
    Newbe sept skrev 2015-03-31 20:47:34 följande:

    Måste säga att du får det att låta väldigt spännande.. Det där borde du använda som bete när du fiskar!


    "Bestämd man sökes för psykologisk utgrävning av havande kvinnas innersta sexuella sfär" eller?

    Skämt åsido, du har säkert rätt, men jag vet fortfarande inte var min målgrupp finns liksom..
Svar på tråden Gravid, vill utforska hemliga fantasier