Inlägg från: Snartpappa |Visa alla inlägg
  • Snartpappa

Min dotter har börjat blinka hårt och mycket

Jag har haft tics sedan jag var 10 ungefär, är 26 idag och har fortfarande det ibland, jag tänker inte alls på det och blinkar inte alltid hårt, men om någon påpekar att jag nån gång blinkar hårt så börjar jag tänka på det och kan inte sluta, samma hände nu när jag läste tråden, så nu sitter jag här och blinkar stenhårt med ögonlocken och ska försöka tänka på nått annat så jag slutar:p

• Snartpappa
    Juaern skrev 2015-04-07 20:11:30 följande:
    Hur ofta blinkar du när du har dina tics? Tack
    Beror lite på, när man får tics så känns det iaf för mig som att jag behöver blinka hela tiden, och att det blir bättre o jag blinkar hårt, för stunden känns det skönt att blinka hårt men så fort man öppnar ögonen igen så känns det som man behöver blinka hårt igen, osvosvosv. Mitt tics är nuförtiden nästan obefintligt, enda gången jag får det är om jag tänker på det, tror jag iaf, vad jag vet så blinkar jag normalt om dagarna. Kan nog bara tipsa som många andra, prata inte om det, fråga inte varför utan låt det bara vara, det kan komma och gå men av min erfarenhet är det värre att bli påmind om det iaf.
Svar på tråden Min dotter har börjat blinka hårt och mycket