Jag är bara jag skrev 2015-04-03 18:40:26 följande:
Ja,mest troligt började ju jag dag 2 när jag tog det mot endon och sen kom ingen mens på 7,5 månad. Och endon försvann också som tur var. Ibland drabbas man ju dock av mellanblödningar till synes utan orsak så du kanske råkat ut för det. Vid IVF kan ju blödningen bli utdragen dock med sprayen,men du hade uppehåll bra många dagar antar jag.
Vad skönt att slippa mens så länge. Att det hjälpte mot endon. Jag hoppas att det ska hjälpa mig också. Men så länge kan jag inte vänta med nästa IVF. Känner att jag har åldern emot mig lite. Fyller 39 i år. :-/
Jo det skulle ju kunna vara en mellanblödning. Kanske det har att göra med att jag gick från p-piller till Synarela direkt. Hormonerna kanske har ballat ur. Det tar väl lite längre tid innan min hormonproduktion upphör. Vid IVF har blödningen varit som vanligt. Inga mellanblödningar.
När jag började med Cerazette så kom blödningen redan på dag 23 fast att jag inte gjorde uppehåll. Jag brukar ha 25-26 dagar annars. O så nu redan på dag 14. Får se hur det artar sig här. Tråkigt är det! :-/
Har du lyckats med IVF?