Inlägg från: Jag är bara jag |Visa alla inlägg
  • Jag är bara jag

Synarela och blödning?

Jag har tatt det från dag 21 vid IVF och fått mens dryga veckan senare och sen mot endo. i ett halvår,men jag är ledsen,men jag minns inte när jag började då eller när/om jag fick mens. Var utan mens 7,5 månad dock så jag tror inte jag fick mens sen jag väl börjat med sprayen. Det låter lite skumt,både att börja dag 2 och blöda nu,men du får ringa kliniken och fråga,inget annat att göra.

• Jag är bara jag

Ja,mest troligt började ju jag dag 2 när jag tog det mot endon och sen kom ingen mens på 7,5 månad. Och endon försvann också som tur var. Ibland drabbas man ju dock av mellanblödningar till synes utan orsak så du kanske råkat ut för det. Vid IVF kan ju blödningen bli utdragen dock med sprayen,men du hade uppehåll bra många dagar antar jag.

• Jag är bara jag

P-piller kan absolut ställa till det så det kan vara boven!  Du sprayar trots blödningen då tills du vet vad kliniken säger? 39 är ungt i min värld,men jag förstår absolut om du inte vill spraya ett halvår! Jag tycker det var världens befrielse trots klimakteriesymtomen och än bättre sen när all mensvärk var borta.

Vi har inte lyckats trots hittills 13 IVF:er varav 5 ED-ruvar just nu.

Svar på tråden Synarela och blödning?