• Qliana

Babybag - gratis!

På vissa sjukhus får man en babybag fylld med smått och gott såsom blöjor (12 st), dvs, pixi-bok, salva, liten gullig ram, solskydd, rabattkuponger och mycket mer.

Kolla med ditt sjukhus om du kommer få en sådan, annars kan du beställa en via din föräldragrupp eller likande om du ringer Babybag. www.babybag.se

Huddinge sjukhus ska börja dela ut vet jag och vissa andra sjukhus i Stockholm gör det redan.

Lycka till!
    ///Qliana

• Svar på tråden Babybag - gratis!
  • Jenka73

I Lund får man 2st olika

• Qliana

Vad kul!! Är det babybag plus en annan? Vilken då i så fall?

• Emab

Jag har för mig att det var Libero plus en del annat smått och gott som en body, po.p hjälmmössa i den andra som var en blå lite plastig väska...

• Våra Liv

jag är med massa avis min kusin fick med sin son jag fick ingen denna gången frågade jag o då hade dom slutat o jag vart jätteledsen Gråter

//Maria mor till ♥ Jonathan ღ Lukas ♥
  • Norahs mamma

Jag fick oxå 2 olika...
    En tygpåse och en Natusan-påse med en massa roligt i (Bodys, mössa mm)

• Jenka73

Tror att dom kom från Libero och Pampers

• The Bumblebee

Precis som bl.a. Norahs mamma så fick jag oxå 2 olika.

Den ena är den traditionella babybag, tygpåsen (som man kan läsa om i länken längst upp) som delas ut i många olika länder, med varierande innehåll förstås. T.ex. blöjor, rabattkuponger m.m. I min var det blöjor ifrån Pampers.

Den andra var ifrån Natusan. En blå axelväska i plastmaterial. I den var det oxå blöjor från Pampers, PoP-hjälmmössa och lite andra saker.

Sedan hämtade jag ut Babyproffsens babybox oxå, med diverse saker i samt blöjor (från Pampers där oxå..).

Hoppas att jag kommer att få 2 st. den här gången oxå!!!

Toppen att man kan få lite saker gratis!

• Stargirl

Ja vi fick oxå två olika. Fats mest innehöll de skräp. Vi tog det bästa ur båda och kastade resten Prover på krämer och våtservetter och blöjor behöll vi + ett liutet fotoalbum. Väskan har vi nu till stora sonens skridskor. Varje gång jag tar upp den påminns jag om dagen han kom hem.

• Tjej 83

man kan ju få från pampers och libero om man blir medlem (gratis)
    är de samma bag? likdana på ett ungeför??

Svar på tråden Babybag - gratis!