Anonym (adde1) skrev 2015-04-03 22:03:23 följande:
Tror nästan min fru är asexuell. Vill nästan aldrig ha sex. Hon tar aldrig initiativ till det.
jag får alltid fråga om hon vill ha sex. Svaret bruka bli jaha, orkar inte, eller en suck. Så knapp jag frågar henne längre. I början när vi blev tillsammans kunde hon säga att hon ville ha sex. Men inte nu länge efter vi fått 2 barn.
När hon ville bli gravid tjatade hon om sex var dag.
Hon var oskuld när vi blev tillsammans. Hon har aldrig onanerat själv eller rört vid sitt underliv. Tycker jag är lite konstigt.
Vill inte röra vid klitoris när vi har sex. Ligger helt stilla på rygg så man kan tror att hon sover.
Tips?
Det brukar vara så här...
Hon har fått det hon vill av dig. DNA till barn.
Enligt hennes värld så ska de bara bli tillräckligt stora så hon kan gå. Du har bara varigt ett verktyg till ett av hennes mål eller tonårsdrömmar.. två barn=check
Vänta tills ni gått isär. Då jävlar kommer hon att ha lust att smaka snabel hos andra... värre än värsta porrskådisen.
O du får passa två glin när hon har kli i spermakanalen..
Under tiden fram till klippet. Får du arbeta och slita för ekonomin som en velourballe.
Problemet är att hon vingklipper dig totalt.
Men allt annat ska du leverera och ingen belöning för gott arbete.
Tråkigt bara att du gått i kommande underhållsfällan.
Det är inte normalt att inte vilja ha sex. Antingen får hon skaffa hjälp i form av hjärnskrynklare eller så får hon ge dig fripass att få ha sex med vem du vill och hur du vill..
Det där med asexuell är bullshit och dålig förklaring eller ett försvar för något onormal. Hade hon varigt asexuell så hade hon inte velat bli pumpad i början eller när det var dags för småglin.
Fast jag tippar mest på, du är bara ett verktyg för henne och då är du tillsammans med den kvinnliga sociopaten...