• Anonym (adde1)

min fru är vill nästan aldrig ha sex

Tror nästan min fru är asexuell. Vill nästan aldrig ha sex. Hon tar aldrig initiativ till det.

jag får alltid fråga om hon vill ha sex. Svaret bruka bli jaha, orkar inte, eller en suck. Så knapp jag frågar henne längre. I början när vi blev tillsammans kunde hon säga att hon ville ha sex. Men inte nu länge efter vi fått 2 barn.

När hon ville bli gravid tjatade hon om sex var dag.

Hon var oskuld när vi blev tillsammans. Hon har aldrig onanerat själv eller rört vid sitt underliv. Tycker jag är lite konstigt.

Vill inte röra vid klitoris när vi har sex. Ligger helt stilla på rygg så man kan tror att hon sover.

Tips?

• Svar på tråden min fru är vill nästan aldrig ha sex
  • Anonym (knivigt)

Hm. Om jag aldrig fick komma vid sex, skulle jag nog börja känna att det var lite meningslöst, och tappa lusten. Det kan vara en anledning till att hon inte vill. Jag säger inte att det är ditt fel dock, då hon inte verkar ha visat något som helst intresse för att det ska vara skönt för henne också.

Prata med henne, fråga om hon inte vill njuta av sex hon också. Försök få henne att släppa lite på sina hämningar. Vad får henne att tända till?

Delar ni lika på hemarbete som städning och annat, och vem tar mest hand om barnen? Jobbar hon mycket, så att det är därför hon är trött?

• AnnaZL

Om hon ligger helt stilla och verkar sova så har ni inte sex. Du använder henne som runkhjälpmedel, (om hon inte har någon fetish för att spela död, men det verkar ju inte så pga bristande entusiasm) och det är ju otroligt respektlöst och avtändande!

Kan ni diskutera det tillsammans? Hon kanske är asexuell eller bara inte attraherad av dig? Är förhållandet annars så bra att ni kan ha sex med andra och fortsätta leva som familj?

• Asexuell Kille

Möjligt hon är asexuell.
    Själv är jag en asexuell, man.

Tydligen är ca 1 procent av alla, asexuella.
    Egentligen inget onormalt med med det, men för står det kan vara svårt att leva som par om inte båda är asexuella.

• Anonym (arkan)
    Anonym (adde1) skrev 2015-04-03 22:03:23 följande:

Tror nästan min fru är asexuell. Vill nästan aldrig ha sex. Hon tar aldrig initiativ till det.

jag får alltid fråga om hon vill ha sex. Svaret bruka bli jaha, orkar inte, eller en suck. Så knapp jag frågar henne längre. I början när vi blev tillsammans kunde hon säga att hon ville ha sex. Men inte nu länge efter vi fått 2 barn.

När hon ville bli gravid tjatade hon om sex var dag.

Hon var oskuld när vi blev tillsammans. Hon har aldrig onanerat själv eller rört vid sitt underliv. Tycker jag är lite konstigt.

Vill inte röra vid klitoris när vi har sex. Ligger helt stilla på rygg så man kan tror att hon sover.

Tips?

Det brukar vara så här...
    Hon har fått det hon vill av dig. DNA till barn.

Enligt hennes värld så ska de bara bli tillräckligt stora så hon kan gå. Du har bara varigt ett verktyg till ett av hennes mål eller tonårsdrömmar.. två barn=check

Vänta tills ni gått isär. Då jävlar kommer hon att ha lust att smaka snabel  hos andra... värre än värsta porrskådisen.
    O du får passa två glin när hon har kli i spermakanalen..

Under tiden fram till klippet. Får du arbeta och slita för ekonomin som en velourballe.
    Problemet är att hon vingklipper dig totalt.

Men allt annat ska du leverera och ingen belöning för gott arbete.

Tråkigt bara att du gått i kommande underhållsfällan.

Det är inte normalt att inte vilja ha sex. Antingen får hon skaffa hjälp i form av hjärnskrynklare eller så får hon ge dig fripass att få ha sex med vem du vill och hur du vill..

Det där med asexuell är bullshit och dålig förklaring eller ett försvar för något onormal. Hade hon varigt asexuell så hade hon inte velat bli pumpad i början eller när det var dags för småglin.

Fast jag tippar mest på, du är bara ett verktyg för henne och då är du tillsammans med den kvinnliga sociopaten...
  • Filippa01
    Asexuell Kille skrev 2015-04-04 05:54:49 följande:

Möjligt hon är asexuell.

Själv är jag en asexuell, man.

Tydligen är ca 1 procent av alla, asexuella.

Egentligen inget onormalt med med det, men för står det kan vara svårt att leva som par om inte båda är asexuella.

Vad intressant! Det ger mig hopp om att asexuella män faktiskt existerar.
  • Anonym (Samma här...)

Jag har varit ungefär lika som din fru tills min man köpte en massagestav till mig. Jag blev arg först men han var envis o ville att jag skulle få njuta så ge inte upp. Köp en stav o se till att hon har den på klitoris samtidigt som du använder fingrarna i henne. Få henne att slappna av o tänk bara på hennes njutning. När hon väl fått uppleva en riktig organs så förstår man vad man missat. Jag började använda staven lite själv för att utforska vad jag gillar o vad jag blir upphetsad av. Se bara till sen att hon får komma varje gång innan du tänket på din egen njutning. Lycka till!!

• Anonym (arkan)
    Filippa01 skrev 2015-04-04 07:44:42 följande:
    Vad intressant! Det ger mig hopp om att asexuella män faktiskt existerar.
    o i vilket intresse kan en kvinna ha i att det ska finnas asexuella män..?
  • Smarthuvud

Jag förstår dig helt och hållet! Du är dock ute på tunn is när du ber om råd på FL då kvinnor här, är fast beslutna om att skulden alltid ligger hos mannen. När det gäller kvinnor som inte vill ha sex, så är kvinnornas generella tips:

1. Den ohotade förstaplatsen består i att DU, inte hjälper till tillräckligt i hushållet.

2. Du ger henne ingen njutning när ni har sex, utan du utnyttjar henne.

3. Du ger henne inte närhet, lyssnar inte, etx.

Allt är som sagt DITT fel, och du ska sluta vara så sexfixerad. Det roliga är, att när en kvinna inte får sex, så är de generella tipsen:

1. Din man har fysiska problem.

2. Din man har psykiska problem.

3. Din man är otrogen.

Med detta sagt, så är mitt råd som hämtat ur ett avsnitt av Dr Phil. Ta en papperslapp, där du sätter en siffra på ditt äktenskap som helhet. 1 = Värdelöst, 10= Fantastiskt. Sedan har du den lappen i fickan när du pratar med din fru, och frågar vad hennes siffra är. Sedan visar du din. Ofta kan man ha helt olika siffror, då det blivit mestadels den ena partens behov som tillgodoses. Det man med denna information kan göra, är att du kan säga vad det är som gör att inte du har en högre siffra, och hon, varför hon inte har en högre siffra. Se dock till så att det inte blir pajkastning, utan konstruktivt.

Alla relationer går ju ut på att uppfylla behov, som det finns miljoner av. Det svåra, är att ha förståelse för behov som man själv inte har. När det gäller sex, är det viktigt att du inte är intresserad av att hon "särar på benen/släpper till oftare". Det viktiga är hur hon ska VILJA oftare.

Är man inte gemensamt intresserade av att behoven tillgodoses, så ska man kanske gå skilda vägar.

Lycka till!

• Anonym (adde1)
    Anonym (knivigt) skrev 2015-04-03 22:34:55 följande:

Hm. Om jag aldrig fick komma vid sex, skulle jag nog börja känna att det var lite meningslöst, och tappa lusten. Det kan vara en anledning till att hon inte vill. Jag säger inte att det är ditt fel dock, då hon inte verkar ha visat något som helst intresse för att det ska vara skönt för henne också.

Prata med henne, fråga om hon inte vill njuta av sex hon också. Försök få henne att släppa lite på sina hämningar. Vad får henne att tända till?

Delar ni lika på hemarbete som städning och annat, och vem tar mest hand om barnen? Jobbar hon mycket, så att det är därför hon är trött?

Hon kommer när vi har sex för jag pillar på klitoris när vi har sex.

har pratat om de. Hon säger det inte finns någon anledning. Finns inget som får hon att tända till. Testat med dildo någon gång. Gillar hon inte.

vi delar hemarbete. Hon är föräldrar ledig . Den minsta är 5 månader. Jag ska vara föräldrarledig 6 månader från juni. Så ska hon börja jobba. Är mest hon som tar hand om barnen då jag jobba. Men tar hand om dom när jag är hemma.
  • Anonym (arkan)
    Anonym (adde1) skrev 2015-04-04 08:43:20 följande:
    Hon kommer när vi har sex för jag pillar på klitoris när vi har sex.

har pratat om de. Hon säger det inte finns någon anledning. Finns inget som får hon att tända till. Testat med dildo någon gång. Gillar hon inte.

vi delar hemarbete. Hon är föräldrar ledig . Den minsta är 5 månader. Jag ska vara föräldrarledig 6 månader från juni. Så ska hon börja jobba. Är mest hon som tar hand om barnen då jag jobba. Men tar hand om dom när jag är hemma.
    Nä men allt annat ser hon anledning till.
    Lägg du en bunt med sedlar på bordet. Så ska du se att hon tänder till i Ikea katalogen. Då duger du..

Du lever inte med en kvinna, du lever med en sociopat och de enda de gör är att utnyttja. Du duger till det hon vill och skiter fullständigt i dig.

Om hon nu inte vill ha sex.. så kan hon se dina behov och därmed både suga och runka av dig.

Men det heter. Män förstår inte kvinnor. När förstod kvinnor sina män... Förutom när cash Money ska fram på bordet. Lukten av pengar. Då hettar det till i Ikea skrevet.

Var det detta du drömde om när det gällde ett äktenskap.. Att ta på dig försörjning av en vuxen kvinna och inget annat?
    Var det hennes dröm om ett äktenskap. Att dela ekonomi och ha någon(vem som helst) att ha barn med...

Har sett detta så många gånger... Vänta tills ni går isär.
    Då jäklar kommer hon knulla som värsta porrskådisen. Men inte med dig. För du är bara pappa(dna bidragare) och den som betalar underhållet och tar barnen när hon har det hett i sängkammaren (men inte med dig för du passar barn)

Svar på tråden min fru är vill nästan aldrig ha sex