Killen i comviq-reklam där de dansar
Nån som vet vem den andra, stora killen, i comviq reklamen där de dansar, är? Det är den reklamen där de är på nån finlandsfärja och det spelas nån låt " lyssna till ditt hjärta...". Tycker han är söt! Hehe;)
Nån som vet vem den andra, stora killen, i comviq reklamen där de dansar, är? Det är den reklamen där de är på nån finlandsfärja och det spelas nån låt " lyssna till ditt hjärta...". Tycker han är söt! Hehe;)
Ingen aning. Själv har jag förälskat mig i killen som springer Marathon i Japan i Santander bank reklamen.
Har addat honom på fejjan, men inte vågat ta mer kontakt än så - än
Ingen aning. Själv har jag förälskat mig i killen som springer Marathon i Japan i Santander bank reklamen.
Har addat honom på fejjan, men inte vågat ta mer kontakt än så - än
Christer Engström
Christer Engström, har jobbat inom spelmedia i sju år, innan dess drev han mellan spelsessionerna eget, studerade film och var festfixare. Christer, eller PapaDrillo som han gärna kallar sig, har under årens lopp haft en brokig bana där han liksom penetrerat själva spelbranschen, bland annat som värd för Spelgalan (4 ggr) tillsammans med storheter som Orvar Säfström och Kjell Eriksson.
2010 började han arbeta med DreamHack och blev dessutom delägare (något han bestämt hävdar är ett "infall som nu normaliserats", vad det nu innebär). Han har suttit i styrelsen för ESN som skapade Battlelog för Battlefield 3 och som köptes av EA förra året. Förra året drev han och startade MCV Nordic, en dotter till framgångsrika branschsajten MCV i Storbritanien.
Som programledare och producent har du sett och hört honom i kanaler och produktioner som SVT Play, Aftonbladet TV7, Gameplay, e-sportsmagasinet Rematch, som gäst i diverse andra program, som ständig filosof i podcasten Overkligt och möjligtvis som polisen Krister i Comviqs reklamfilmer.
Precis, ja jag tycker han är urcharmig. Men vad ska jag skriva till honom? Blev förvånad att han godkände min vänförfrågan, men vissa gör ju det med vem som helst.
Skulle han titta på mig/min profil så borde han höra av sig tycker jag.... hihi
Christer Engström
Googlade på Jylle och Santander. Han är född -67. 3 döttrar och ogift. Hmm...... bara Hej ?
Googlade på Jylle och Santander. Han är född -67. 3 döttrar och ogift. Hmm...... bara Hej ?