Vi som ska göra FET april/maj
Hej
Hur går det för alla
Jag har satt in ätt 5 dagars ägg med ägglossning den 8 april
Hej
Hur går det för alla
Jag har satt in ätt 5 dagars ägg med ägglossning den 8 april
Hur känner du att de har fäst?
Jag känner bara att det känns nått därnere i magpartiet då o då
Kul att ditt är klart ??
Härligt! Rd 3idag då?
Jo då. Rd6 här. Tror det har fäst!
Jag är så otroligt nervös,
Jag känner fortfarande ingenting o idag är det en vecka sen jag satte in FET.
Förstår inte varför jag ska testa 2 maj. Det är väldigt sen om jag hade ägglossning 8 april eller?
Jag har kissat lite lite oftare på dagtid ej natt
I min vanliga cykel den 17e. Men då älen va 4 dagar sen, så idag.
Men har testat positivt sen rd 6 o set ett plus växa fram. Idag rd 10. Bim +4 eller Bim. Haha. Men kliniken sa att bim va den 17e.
O du har hållt dig från att kissa?
Jag vågar inte ens tag grav test än :/
Hoppas på det bästa
Ja precise , jag vill inte testa om det skulle visa neg, man blir så ledsen då. Jag väntar , bm sa att jag ska testa 2 maj, men visst är man sugen att testa tidigare.
Dessa dagar kommer jag gå på nålar
Me 2 .Om jag får fråga hur gammal är du Hemlig78 eftersom jag är 40 så för mig kanske lite mer nålar hör gärna av dig om du vill.
MVH
Inell
Hur går det för alla?
Super , det måste kännas så bra
Sätter in blastocyst imorn.
Sätter även jag in blasto imorgon, om de överlever vidareodlingen det vill säga. Spänningen är ooolidlig !
PLUS +++++++
Så lycklig
Vi var dock inte överens hur vi skulle räkna veckor och dagar
ägglossning 8 april
insättning 14 april (5 dagars)
hon sa v 4+2
jag tycker 4+5
Tråkigt men kör på igen :) så är du inte så långt efter
Då är du på banan igen :)
Fick en fin blastocyst som hade börjat kläckas. Nu gäller det bara att ruva ordentligt!
Ja verkligen! Får du också tillbaka en 5 dagars? Ska börja med lutinus imorgon 2st om dagen, känns skönt att börja förbereda kroppen.
Jag tar Lutinus tre gånger om dagen, start dag 2 och fram till test. Om det blir plus ska jag fortsätta ett tag till. Äckligt!
Jag tar morgon och kväll i 21 dagar så fram till testdag typ. Det är bara för att hjälpa kroppen lite på traven. Gör FET i helt naturlig cykel så jag behöver det inte egentligen
Jag tar 3 lutinus, jag vill vara på den säkra sidan.