Vi som ska göra FET april/maj
Hej!
Jag gjorde FET igår torsdag. Testdatum med blodprov är 29. Så spännande!
Har 3 ivf barn från tidigare, hoppas nu på en fyra till årsskiftet (planerad bf 4.1 om det lyckas på första försöket)
Hej!
Jag gjorde FET igår torsdag. Testdatum med blodprov är 29. Så spännande!
Har 3 ivf barn från tidigare, hoppas nu på en fyra till årsskiftet (planerad bf 4.1 om det lyckas på första försöket)
Jag känner fortfarande ingenting o idag är det en vecka sen jag satte in FET.
Förstår inte varför jag ska testa 2 maj. Det är väldigt sen om jag hade ägglossning 8 april eller?
Hej på er ! jag satte 2 embryo den 16/04 nu väntar jag på svar till sista april.
Hoppas alla få chans att bli mamma.
MVH
Inell
Jaaa det ä kul att samma dag med dig En PantherTant . Vi hoppas på tvillingar blir det bara en så är vi glada ändå eftersom vi har en dotter på 2 år via IVF åxå
MVH
Inell
Dessa dagar kommer jag gå på nålar
Jo vars. Mitt lilla FET gjorde så vi idag gick in i v 7.
Idag har jag tagit blodprovsgraviditetstest, lite väl spännande vänta på resultatet! Efter 15.00 borde jag veta (bara jag får tag på personalen på laboratoriet, personalen på själva hälsovårdscentralen ser inte resultatet när blodprovet görs med privat remiss från kliniken)
Idag har jag tagit blodprovsgraviditetstest, lite väl spännande vänta på resultatet! Efter 15.00 borde jag veta (bara jag får tag på personalen på laboratoriet, personalen på själva hälsovårdscentralen ser inte resultatet när blodprovet görs med privat remiss från kliniken)
Fick samtal från kliniken idag, nästa försök blir med blastocyst. De ville långtidsodla alla 5 äggen vi har kvar, men det lovade jag inte, så blir en 2-3 de tinar upp.
Aldrig satt in 5 dagarsodlad tidigare, någon som vet vad skillnaderna är? Större chans till graviditet antar jag, men är risken t.ex. stor att alla dör under odlingen? Blir insättningen senare (tidigare haft insättning runt dag 21)? Testdagen, är den också senare? När beräknas det fästa efter insättning?
Ingen frysåterföring för oss idag, vår sista lilla eskimå klarade inte upptiningen. Nu tar vi paus över sommaren innan vi försöker på nytt igen. Lucka till alla ni andra!
Jag är gravid!!! 2 dagar till testdag och strecket syntes bara efter någon sekund! Första försöket och sonen blir storebror i februari :)