• Anonym (??)

Har du kvinna sparkat en man mellan benen? Har du man slagit en kvinna?

Har du kvinna sparkat en man mellan benen? Har du man slagit en kvinna?

• Svar på tråden Har du kvinna sparkat en man mellan benen? Har du man slagit en kvinna?
  • audio

Nej jag har inte gett någon en pungspark, det sista jag vill är att skada eller såra någon.

Gå och dö. Ärligt talat jag bryr mig inte (Ta det inte personligt)
  • Unis

Nej jag har inte sparkat någon mellan benen.

A Sky Full of Stars. I think I see you.....
  • fluu

Ja, jag har sparkat någon mellan benen två gånger. Ena gången för att han tafsade på mig mer och mer trots tillsägelse. Andra gången var när vi drabbades av inbrott och jag insåg att jag aldrig skulle kunna hålla kvar honom på annat sätt än att "förlama" honom och sedan få in ett bra grepp.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (...)

Inte som vuxen, nej. Som barn och tonåring gjorde jag det vid trakasserier där ingen vuxen kom till undsättning. T ex jag 14 år och trakasserad av äckel 40+. Siktade dock på ansiktet i första hand.

• Anonym (??)

Finns det några män som vill svara också?

• Anonym (??)
    fluu skrev 2015-04-05 14:32:02 följande:
    Ja, jag har sparkat någon mellan benen två gånger. Ena gången för att han tafsade på mig mer och mer trots tillsägelse. Andra gången var när vi drabbades av inbrott och jag insåg att jag aldrig skulle kunna hålla kvar honom på annat sätt än att "förlama" honom och sedan få in ett bra grepp.
    OJ!!! Lyckades du hålla fast han? Var det en stor kille?
  • Anonym (??)
    Anonym (...) skrev 2015-04-05 14:33:40 följande:
    Inte som vuxen, nej. Som barn och tonåring gjorde jag det vid trakasserier där ingen vuxen kom till undsättning. T ex jag 14 år och trakasserad av äckel 40+. Siktade dock på ansiktet i första hand.
    Förstår att du gjorde så då
  • fluu
    Anonym (??) skrev 2015-04-05 14:49:35 följande:
    OJ!!! Lyckades du hålla fast han? Var det en stor kille?
    Ja. Normalstor antar jag.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (??)
    fluu skrev 2015-04-05 14:54:26 följande:
    Ja. Normalstor antar jag.
    Hur stor är du då och hur gamal var du? Bra gjort i alla fall!
  • Aniiee

Ja och ja. Det har hänt.

The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
Svar på tråden Har du kvinna sparkat en man mellan benen? Har du man slagit en kvinna?