• Anonym (ugh)

Obehagligt sms från lärare

Jag fick ett ganska obehagligt sms av min (manliga) lärare alldeles nyss. Jag utgår ifrån att han skickade fel men jag vet fortfarande inte om jag borde svara eller inte och vad jag i så fall ska skriva.
    Smset lyder ungefär "Jag ser fram emot att se dig i tights imorgon..." 
    Ugh, jag ryser. Eller överreagerar jag?

• Svar på tråden Obehagligt sms från lärare
  • Anonym (ugh)
    Hedebris skrev 2015-04-05 21:05:49 följande:
    Hade svarat: ursäkta?
    Jag vet inte om jag vågar svara öht. Vill inte att någon ska vara konstigt mellan oss eftersom vi måste träffas varje dag.
  • Anonym (?)

Du ska väl inte till skolan imorgon ens?

• Anonym (ugh)
    Anonym (?) skrev 2015-04-05 21:10:35 följande:
    Du ska väl inte till skolan imorgon ens? smile5.gif
    Just det ja. Det ska jag inte. Har suttit hela kvällen och tänkt att jag ska till skolan imorgon.
    Då var det med all säkerhet ett felskickat sms. Men fortfarande lite äcklande.
  • Anonym (lugn i båten)

Svara inte alls. Han skickade ju fel och inget mer med det. Att han flirtar med ngn annan är ju inget du behöver rysa över.

• Anonym (ugh)
    Anonym (lugn i båten) skrev 2015-04-05 21:13:24 följande:
    Svara inte alls. Han skickade ju fel och inget mer med det. Att han flirtar med ngn annan är ju inget du behöver rysa över.
    Egentligen inte. Vad han gör på sin fritid har ju inte jag med att göra. Men jag ville verkligen inte få det där smset, ugh.
    Han har ju alltid varit den där goa gamle käcke gubben för mig. Men inte nu längre. 
  • Anonym (Uäk)

Se bara till att ha jeans på dig på hans lektioner efter det där smset.. Nu vet du ju att han gillar tights

• Anonym (mn)
    Anonym (ugh) skrev 2015-04-05 21:04:24 följande:

Jag fick ett ganska obehagligt sms av min (manliga) lärare alldeles nyss. Jag utgår ifrån att han skickade fel men jag vet fortfarande inte om jag borde svara eller inte och vad jag i så fall ska skriva.
    Smset lyder ungefär "Jag ser fram emot att se dig i tights imorgon..." 
    Ugh, jag ryser. Eller överreagerar jag?

Men varför har han ditt nr på sin privata mobil för?
  • Anonym (ugh)
    Anonym (Uäk) skrev 2015-04-05 22:56:29 följande:
    Se bara till att ha jeans på dig på hans lektioner efter det där smset.. Nu vet du ju att han gillar tights
    Ja sannerligen. Hujedamej
  • Anonym (ugh)
    Anonym (mn) skrev 2015-04-05 23:39:15 följande:
    Men varför har han ditt nr på sin privata mobil för?
    Inget konstigt med det, många elever har lärarnas nummer. Vi brukar smsa när vi inte kommer på lektionerna.
Svar på tråden Obehagligt sms från lärare