FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Linda8110 - tycker att det låter toppen:D! Hoppas att du får njuta resten av tiden. Vi är inne på vårt första IVF-försök, RD10 med en blasto - försöker mest få tiden att gå utan att testa i förväg, TD på måndag!
Semlan1988 - hoppas att det blir insättning imorn och att allt går bra!!
Börjat blöda ordentligt nu. Skit! :( Nåja, glad midsommar till er alla och håller tummarna för er :) stor kram!
Börjat blöda ordentligt nu. Skit! :( Nåja, glad midsommar till er alla och håller tummarna för er :) stor kram!
Linda8110 - tycker att det låter toppen:D! Hoppas att du får njuta resten av tiden. Vi är inne på vårt första IVF-försök, RD10 med en blasto - försöker mest få tiden att gå utan att testa i förväg, TD på måndag!
Semlan drick mycket vätska. Håll koll på vikten (man lägger på vätska väldigt fort ).Får du jobbigt med andningen - åk in akut. Hoppas det lägger sig lycka till!
Linda8110 - jag hoppas att det stämmer in på mig med;) Vet om några dagar - får se hur länge jag kan hålla mig bara;D