• Gweny

FET/IVF 2015 Maj

Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.

Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.

• Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj
  • Dalkullan

Linda8110 - tycker att det låter toppen:D! Hoppas att du får njuta resten av tiden. Vi är inne på vårt första IVF-försök, RD10 med en blasto - försöker mest få tiden att gå utan att testa i förväg, TD på måndag!

• Blomster84

Börjat blöda ordentligt nu. Skit! :( Nåja, glad midsommar till er alla och håller tummarna för er :) stor kram!

• Blomster84

Börjat blöda ordentligt nu. Skit! :( Nåja, glad midsommar till er alla och håller tummarna för er :) stor kram!

• Blomster84

• Blomster84

• Linda8110
    Dalkullan skrev 2015-06-19 22:55:53 följande:

Linda8110 - tycker att det låter toppen:D! Hoppas att du får njuta resten av tiden. Vi är inne på vårt första IVF-försök, RD10 med en blasto - försöker mest få tiden att gå utan att testa i förväg, TD på måndag!

Gud så spännande! Jag fick min mens på RD 10 förra gången med blasto. Med denna blasto kom ingen mens på RD 10 och då började jag misstänka att det kanske hade tagit sig :) Kanske samma sak för dig! Hoppas!
  • Linda8110
    Dalkullan skrev 2015-06-19 22:55:53 följande:

Gud så spännande! Jag fick min mens på RD 10 förra gången med blasto. Med denna blasto kom ingen mens på RD 10 och då började jag misstänka att det kanske hade tagit sig :) Kanske samma sak för dig! Hoppas!
  • mom2012

Semlan drick mycket vätska. Håll koll på vikten (man lägger på vätska väldigt fort ).Får du jobbigt med andningen - åk in akut. Hoppas det lägger sig lycka till!

• Dalkullan

Linda8110 - jag hoppas att det stämmer in på mig med;) Vet om några dagar - får se hur länge jag kan hålla mig bara;D

Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj