• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • halo83

Nån här som.testat Sofi ägglossningstestet?

Började som sagt att testa igår. Ett test blev för blött och ogiltigt resultat, det andra att jag har äl nu och det tredje ogiltigt resultat.

I dag har jag fått 2 ogiltiga resultat. Hur ska jag göra för att det ska funka? Meningen.med digitala försvinner ju om resultatet alltid blir ogiltigt...

• cleo

Hoppar gärna in här då det inte tog sig i april, har ägglossning 1-2 maj och bim 14-15 maj. Tänkte testa med ägglossningstest denna månad för nu jäklar är jag trött på att det aldrig tar sig!

• MartinaLarsen

Hade mens i tis och ons sen sluta det blöda men jag har molvärk än?!

Igår kom det rosa på pappret och idag har det kommit mer rött..

Tagit ett grav test visade blankt vad kan det va? :(

• lanylena

Syns bilden? Tog ÄL-test idag (ÄL runt 23-25/4 och skulle bara kolla för att inte missa stegringen), så blev det mycket starkare än jag var beredd på. Ser ut som att det ska bli positivt typ imorgon eller i övermorgon! Yikes. Här får vi ligga i nu. :-P
  • halo83

Digitala ägglossningstestet Sofi måste vara det sämsta skit som finns.

2ogiltliga och ett positivt igår...idag 4 ogiltiga...

• Kolan91
    cleo skrev 2015-04-19 12:34:44 följande:

Hoppar gärna in här då det inte tog sig i april, har ägglossning 1-2 maj och bim 14-15 maj. Tänkte testa med ägglossningstest denna månad för nu jäklar är jag trött på att det aldrig tar sig!

Vi har ungefär samma cykel! Jag hoppas också innerligt på det tar sig denna gång. Har äl 30/4 - 1/5. Glad

• cleo
    Kolan91 skrev 2015-04-19 17:25:34 följande:

Vi har ungefär samma cykel! Jag hoppas också innerligt på det tar sig denna gång. Har äl 30/4 - 1/5. Glad

Vad roligt! Håller tummarna att det tar sig den här gången! Hur länge har ni försökt? :)
  • Kolan91
    cleo skrev 2015-04-19 18:53:58 följande:
    Vad roligt! Håller tummarna att det tar sig den här gången! Hur länge har ni försökt? :)

Jag håller också tummar och tår! Haha
    Detta kommer bli vårt andra försök. Själv då? :)

• cleo
    Kolan91 skrev 2015-04-19 19:43:00 följande:

Jag håller också tummar och tår! Haha
    Detta kommer bli vårt andra försök. Själv då? :)

Vi har försökt sedan juni ungefär, så det börjar kännas som att det är vår tur nu! :)
  • Kolan91
    cleo skrev 2015-04-19 19:47:29 följande:
    Vi har försökt sedan juni ungefär, så det börjar kännas som att det är vår tur nu! :)

Jag förstår! Inte kul att behöva vänta men snart tar det sig ska du se! :)

Hur gamla är du och din partner? Vart bor du i Sverige?

Svar på tråden BIM maj 2015