• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • Syllin

men är det en nidblödning så betyder det att ägget fäste nu, och då har hormonet inte hunnit höjas så de visar sig på test. Men det skadar heller inte att testa!

Lycka till, jag håller tummarna!!

• cocospaj

Kan det fästa så långt efter äl?? Är ju typ 7-8 dagar sen?

• cocospaj

Haha jag läste precis det, tänk om det faktiskt är så! Ååå hoppas!!

• Kixpix
    cocospaj skrev 2015-04-27 15:48:59 följande:

Haha jag läste precis det, tänk om det faktiskt är så! Ååå hoppas!!

Var läste du detta? :)
  • cocospaj

Jag googlade och det står det på alla sidor att det brukar fästa 7-10 dagar efter äl. :) jag trodde det fäste typ direkt haha!

Inget mer blod, bara brunt.. Jag är så nervöööös nu asså haha :)

• Kixpix
    cocospaj skrev 2015-04-27 16:08:32 följande:

Jag googlade och det står det på alla sidor att det brukar fästa 7-10 dagar efter äl. :) jag trodde det fäste typ direkt haha!

Inget mer blod, bara brunt.. Jag är så nervöööös nu asså haha :)

Jaha! Det visste min skäl inte jag. Har också försökt googla på när ägget fäster. Jag trodde ju som dig :)
  • cocospaj

Tänk vilken tur vi har som har varandra att fråga här! :) vi lär oss nya saker och kan stötta varandra och glädjas med varandra. Fantastiskt :)

• Miniimy

Idag är bim men än så länge ingen mens, men har minskningar :( så jävla tråkigt. Test imorgon men de kommer säkert va neg och direkt efter kommer säkert mensen.

• Kixpix
    cocospaj skrev 2015-04-27 16:13:17 följande:

Tänk vilken tur vi har som har varandra att fråga här! :) vi lär oss nya saker och kan stötta varandra och glädjas med varandra. Fantastiskt :)

Ja visst är det underbart! :) hoppas på plus nu!
Svar på tråden BIM maj 2015