• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • Brinkly
    Kixpix skrev 2015-04-30 00:58:33 följande:

Det är inte så att du har svamp? Fick köpa behandling idag pga min svamp Mich var fan den kom ifrån kan man undra...

Försiktig med svampkrämer om/ifall du ev är gravid. Jag trodde jag var gravid och kollade upp svampkrämerna, passar inte ihop med tidig graviditet. Fick ta yougurt istället! Men försvann! Sen var jag tyvärr inte gravid :(
  • mikamon

Mensen började idag så ägglossningen sker förhoppningsvis runt 13-14maj. BIM omkring 28/5 enligt WomanLog. OM den nu dyker upp, ägglossningen. Har haft oregelbunden mens så får se hur kroppen beter sig i fortsättningen.

• lanylena
    mikamon skrev 2015-04-30 07:46:32 följande:

Mensen började idag så ägglossningen sker förhoppningsvis runt 13-14maj. BIM omkring 28/5 enligt WomanLog. OM den nu dyker upp, ägglossningen. Har haft oregelbunden mens så får se hur kroppen beter sig i fortsättningen.

Hej, okej.. vill du att jag lägger till dig i listan med de datumen, eller vill du avvakta?
  • Otti

Fan Fan Fan!!! Vad trött jag blir på min kropp!!
    Igår hade jag små hugg i magen och tänkte kanske fäster ägget nu? Fats det bara var äl +2-3 så trodde ju att det var alldeles för tidigt.
     Idag börjar jag få mensvärk och börjat blöda lite. äl +3-4 denna gång.. Blir så jäkla trött! Och tempen låg på 36,9 idag med så är ju fortfarande något högre än vad den brukar....

• Kixpix
    Brinkly skrev 2015-04-30 07:40:16 följande:
    Försiktig med svampkrämer om/ifall du ev är gravid. Jag trodde jag var gravid och kollade upp svampkrämerna, passar inte ihop med tidig graviditet. Fick ta yougurt istället! Men försvann! Sen var jag tyvärr inte gravid :(
    Det stod att man kunde ta den under första trimestern. Jag tänker behandla med detta ändå, för detta var det värsta jag varit med om :(
  • Kixpix
    cocospaj skrev 2015-04-30 07:02:46 följande:
    3, för jag har också samma och haft nästan en vecka nu :)
    Ja visst ja! :) ditt har inte gått över heller?
  • soofa
    Otti skrev 2015-04-30 08:14:33 följande:

Fan Fan Fan!!! Vad trött jag blir på min kropp!!
    Igår hade jag små hugg i magen och tänkte kanske fäster ägget nu? Fats det bara var äl +2-3 så trodde ju att det var alldeles för tidigt.
     Idag börjar jag få mensvärk och börjat blöda lite. äl +3-4 denna gång.. Blir så jäkla trött! Och tempen låg på 36,9 idag med så är ju fortfarande något högre än vad den brukar....

Nidblödning kanske? Hoppas!
  • cocospaj
    Kixpix skrev 2015-04-30 09:29:02 följande:
    Ja visst ja! :) ditt har inte gått över heller?

Nej :) 

Ska göra ett test imorgon troligen, eller på lördag. Vågar knappt, är så rädd att det är negativt.

• Kixpix
    cocospaj skrev 2015-04-30 09:44:33 följande:

Nej :) 

Ska göra ett test imorgon troligen, eller på lördag. Vågar knappt, är så rädd att det är negativt.

Ja just det, du har BIM imorgon. :)

Skulle det vara negativt så blir man så besviken, men du har ju hållt dig och inte testat tidigare väl?

Jag tänker att om jag inte är gravid nu så var det inte meningen denna månaden. Men jag håller tummarna för dig :)
  • carolinewendel
    Kixpix skrev 2015-04-30 09:28:10 följande:

Det stod att man kunde ta den under första trimestern. Jag tänker behandla med detta ändå, för detta var det värsta jag varit med om :(

Svamp hade jag inte ens tanken på! Vad har du för symtom pga det då? Enda jag skulle förknippa med svamp är mina flytningar, men dom luktar inte märkligt..?
Svar på tråden BIM maj 2015