vonpluring skrev 2015-04-06 21:11:54 följande:
Svenskhet handlar om genetik och en gemensam nationell identitet för är något som är eftersträvansvärt. Jag kan inte riktigt se hur dessa två konstateranden står i konflikt med varandra.
Visa då den forskningen tack. Att invandrare är överrepresenterade inom brottsstatistiken, att ökningen av brottsligheten inom många områden har ett tidsmässigt samband med invandringen och att det finns 55 invandrardominerade no-go-zoner i Sverige idag gör ju kombinerat att man som intellektuellt ärlig inte kan dra någon annan slutsats. Eller vad tror du att brottslighetsökningen från 1960-talet beror på?
Utanförskapsområdena är i samtliga fall invandrardominerade. 1990 fanns det 5 områden som klassades som utanförskapsområden i Sverige. Idag är de över 200. Det finns naturligtvis inget som tyder på att de kommer sluta växa, tvärtom.
Svenskhet och genetik
Man kan säga att jag är invandrare. 1600 talet kom vi från Vallonien för att lära Svensken hur man smälter järnet. (så vi är valloner)
Jag är också gift med en kvinna som kommer från Tyskland. Vars Morfar fick sitt straff i och med han var officer i SS. (Standartenfuhrer )
Som jag ser det så var säkert Samerna den ras eller genetik som fanns här först.
Och med det så kan vi alla packa våra väskor direkt. Du jag och alla andra.
Förutom samerna då. Du får också undantag om du är same..
Älskar mitt land och så pass att jag är beredd att offra mitt liv för landet och fanan om det hotas från utomstående och inre hot. Är patriot..
Det inre hotet som jag ser det, är inte invandrare. Snarare stolleprov till rasister och annat löst pack..
Men vi får väl packa väskan och dra vidare.. För nu ska vist bara samerna vara kvar. Om stolleproven får bestämma.
Det enda jag kan säga. Jag får hålla hårt i min fru när stolleproven dyker upp, Annars åker hon in i fängelse för att ha stoppat stolleproven i en brunn och hoppat på locket.