• Anonym (24 årig kille)

Är det okej att jag vill vara slav för äldre kvinnor?

Jag älskar att vara slav för äldre kvinnor men samtidigt det känns inte så bra! Vad ska jag göra? Hjälp

• Svar på tråden Är det okej att jag vill vara slav för äldre kvinnor?
  • Anonym (..)
    Anonym (24 årig kille) skrev 2015-04-06 16:49:17 följande:

Jag älskar att vara slav för äldre kvinnor men samtidigt det känns inte så bra! Vad ska jag göra? Hjälp

Du får gärna komma hem till mig och städa, tvätta, diska och skura men inget sex utlovas.
  • Anonym (lis)

Försök att prata om det med någon du litar på. På sajten Darkside kan du träffa andra som känner på samma sätt eller som förstår dig så du kan reda ut om det är något för dig eller inte. Du är inte ensam! Lycka till

• Anonym (Gunhild Fluortant)

]Anonym (..) skrev 2015-04-07 11:55:49 följande:]Du får gärna komma hem till mig och städa, tvätta, diska och skura men inget sex utlovas.[/quote]

Haha det var min första tanke också. Jag vill inte ha sex med någon som kunde vara min son. Fast 24- åringar kallar ju 30åringar för äldre så det är det kanske det han menar. Trettioåringarna tar tyvärr inte åt sej

• Anonym (Gunhild Fluortant)

Seriöst : jag har fått ett par erbjudande av killar under 25 ( nästan 50 själv ) och de verkade inte fatta att de var för unga för min smak. "Nä du är inte för gammal det är ok ". Men jag da inte att jag var för gammal utan att han var för ung. Jag tror också att typ darkside är bra för det är inte självklart att vilken äldre kvinna som helst blir smickrad hur het kropp en ung kille än kan ha så måste man uppskatta just det där unga .

Svar på tråden Är det okej att jag vill vara slav för äldre kvinnor?