Anonym (Mä) skrev 2015-04-07 17:31:44 följande:
Mä! Trams. Det är ju snarare du som är stor där nere och att ni saknar passion du och din man. Min kille är inte den största jag sett/varit mig men han är absolut den skönaste. Aldrig blivit påknullad och pumpad så skönt så det har inte med storleken på kuken att göra. Såvida era män inte är under snittet.
Du kan inte kalla det för trams när du inte har den minsta lilla aning och särskilt inte när du själv saknar erfarenhet.
Om du inbillar dig att jag och min man saknar passion så visar det bara helt säkert att du inte har den minsta lilla aning.
Då kan jag i stället avfärda ditt inlägg som trams!
Hur kan du veta något om min storlek där nere? Slidan är fantastiskt töjbar. Såväl min man som andra män, och min välutrustade älskare, säger att jag är mycket tight och att mina mycket vältränade slidmuskler kramar på ett fantastiskt sätt.
Jag håller med om att storleken alls inte är avgörande men av egen erfarenhet vet jag att min mycket välutrustade älskare ger mig orgasmer, och alltså fontänorgasmer, bara genom penetration, som inte vare sig min man eller någon annan älskare har gjort.
Men om det mest har att göra med hans ansenliga grovlek eller något annat det vet jag inte och jag bryr mig heller inte. För mig känns det som att hans väldigt stora ollon träffar precis rätt på min g-punkt.
Jag bara konstaterar fakta och njuter fullt ut!
Och min make njuter också av det för han tänder verkligen på att se mig få sådana orgasmer och han njuter av att dela extraordinära upplevelser tillsammans med mig.
F ö kan jag säga att min make också är utrustad strax över snittet och att jag är helt nöjd med hans kuk som är väldigt ståndaktig och uthållig. Jag älskar min make och jag vill över allt annat vara gift med honom och älska med honom (jag skulle aldrig vilja vara gift med min välutrustade älskare!).
Men detta förtar inte att jag ibland vill bli tagen, påsatt, känna mig helt uppfylld och bli rejält knullad av min mycket välutrustade älskare.
Att leka med en riktigt grov och stor kuk, att känna dess ansenliga tyngd i mina händer när den växer och blir blodfylld, att låta den växa i munnen tills ollonet inte längre får plats hur duktigt jag än försöker gapa, att runka den med två händer, att inte riktigt nå runt den med fingrarna tycker jag är en häftig och mycket upphetsande känsla.
Utseendemässigt ser en riktigt grov och stor kuk så mycket sexigare ut än en medel eller liten kuk. Min man brukar ibland fota och filma när jag leker med den grova kuken och båda tänder vi väldigt mycket på att tillsammans senare se på våra foton och filmer. Vi brukar då bli väldigt tända och älska helt underbart med varandra.
Du får tycka vad du vill.
Men när du saknar egna erfarenheter så tycker jag inte att du ska avfärda mig och mina erfarenheter som trams.
Det slår faktiskt mest tillbaka på dig själv.