• Anonym (Zara)

Var otrogen med en välutrustad man. Vill njuta mera!

På en konferens för ett par veckor sedan hamnade jag i säng med en urläcker man som jobbar på samma ställe som jag. Han hade en lem som var den största jag sett och när han tog mig var det så skönt att jag både skrek och grät. Det har aldrig hänt förut.

Han vill gärna tillfredsställa mig mera och jag vill inget hellre men vad gör jag med min man? Har jag verkligen inte rätt att njuta så även om jag är gift?

• Svar på tråden Var otrogen med en välutrustad man. Vill njuta mera!
  • Linux1003
    Anonym (Zara) skrev 2015-04-07 09:02:46 följande:

På en konferens för ett par veckor sedan hamnade jag i säng med en urläcker man som jobbar på samma ställe som jag. Han hade en lem som var den största jag sett och när han tog mig var det så skönt att jag både skrek och grät. Det har aldrig hänt förut.

Han vill gärna tillfredsställa mig mera och jag vill inget hellre men vad gör jag med min man? Har jag verkligen inte rätt att njuta så även om jag är gift?

Absolut. Men det kanske du skulle ha klargjort för din man innan du gifte dig.
  • viseversa

Eh nej du har ingen rätt att knulla andra när du är gift. Om ni nu itne kommit överens om att det är okej att ha sex med andra vilket jag tvivlar på att ni gjort.

• Anonym (Jisses)

Hoppas ju att detta är troll, känns lite för egocentriskt och iskallt men man har ju läst värre saker här på FL.

Ts kan ju (eftersom hon endå är så känslolös) fråga äkta maken om hon inte kan få fortsätta knulla den här välhängde mannen eftersom han själv är så klent utrustad!

• Anonym (Maria)

Säkert har du njutit av sex med din man också, annars skulle du väl knappast ha gift fig med honom. Men bara för att det finns någon som får dig att njuta mer så har du bara att välja mellan att skilja dig eller stanna och vara trogen.

• mrwonderful96
    Anonym (Maria) skrev 2015-04-07 09:55:10 följande:

Säkert har du njutit av sex med din man också, annars skulle du väl knappast ha gift fig med honom. Men bara för att det finns någon som får dig att njuta mer så har du bara att välja mellan att skilja dig eller stanna och vara trogen.

Men hon verkar ha valt det tredje...fortsätta vara gift och få megakuk och vara otrogen...
  • Anders 386

Jorå, klart du har rätt att njuta. berätta för din man bara, han är säkert ok med det.   Skrattande  Om du bara förklarar ordentligt hur fantastisk din älskare är kan jag inte tänka mig att han skulle misstycka...Solig

• Anonym (Njutande kvinna)

Jag är i samma situation som du.

Jag älskar min man, jag älskar vårt fantastiska familjeliv och allt han ger mig och jag älskar att älska med min man.

Men ibland är jag så fruktansvärt kåt och vill bli riktigt ordentligt knullad av min älskare som har en stor kuk med den absolut grövsta omkrets och det största ollon som jag någonsin har sett.

Han ger mig orgasmer vid enbart penetrerande sex, även fontänorgasmer, som jag aldrig upplever med min egen älskade man.

För mig är det en väldigt stor skillnad på att bli ordentligt knullad och tillfredsställd jämfört med att kärleksfullt älska med min man, vilket i o f s ger mig en tillfredsställelse på ett helt annat sätt.

Jag vill för allt i världen inte vara utan vare sig den ena eller den andra.

Men jag är i den fantastiskt lyckliga situationen att jag får båda!

Min älskade man gillar att dela mig med min älskare (ibland även med andra män?) och han t o m uppmuntrar det.

Och en mycket lycklig kvinna är jag!

Mitt råd till dig; om du ska kunna bli lycklig så gör allt du kan för att få det som jag har det. Med fortsatt otrohet kommer du nog bli olycklig.
    Och för överraskande många kvinnor är det faktiskt möjligt få det som jag. Många män kan tänka sig att dela sin kvinna.
    Googla och läs på om t ex Hotwife, livsstil, Cuckold, swingers, m fl liknande företeelser?

Många män behöver lite hjälp på traven och det kan krävas lite "kvinnlig list", väl genomförd psykologi och långsiktigt arbete för att komma dit man vill?

• Anonym (lika för alla)

Självklart skall du prata med din man. Du måste dock erbjuda honom att få knulla en kvinna med tight fitta och läckra bröst naturligtvis bara för nöjes skull när han är kåt, men det har du väl inget emot..Cool

• Anonym (Mä)
    Anonym (Njutande kvinna) skrev 2015-04-07 16:54:25 följande:

Jag är i samma situation som du.

Jag älskar min man, jag älskar vårt fantastiska familjeliv och allt han ger mig och jag älskar att älska med min man.

Men ibland är jag så fruktansvärt kåt och vill bli riktigt ordentligt knullad av min älskare som har en stor kuk med den absolut grövsta omkrets och det största ollon som jag någonsin har sett.

Han ger mig orgasmer vid enbart penetrerande sex, även fontänorgasmer, som jag aldrig upplever med min egen älskade man.

För mig är det en väldigt stor skillnad på att bli ordentligt knullad och tillfredsställd jämfört med att kärleksfullt älska med min man, vilket i o f s ger mig en tillfredsställelse på ett helt annat sätt.

Jag vill för allt i världen inte vara utan vare sig den ena eller den andra.

Men jag är i den fantastiskt lyckliga situationen att jag får båda!

Min älskade man gillar att dela mig med min älskare (ibland även med andra män?) och han t o m uppmuntrar det.

Och en mycket lycklig kvinna är jag!

Mitt råd till dig; om du ska kunna bli lycklig så gör allt du kan för att få det som jag har det. Med fortsatt otrohet kommer du nog bli olycklig.

Och för överraskande många kvinnor är det faktiskt möjligt få det som jag. Många män kan tänka sig att dela sin kvinna.

Googla och läs på om t ex Hotwife, livsstil, Cuckold, swingers, m fl liknande företeelser?

Många män behöver lite hjälp på traven och det kan krävas lite "kvinnlig list", väl genomförd psykologi och långsiktigt arbete för att komma dit man vill?

Mä! Trams. Det är ju snarare du som är stor där nere och att ni saknar passion du och din man. Min kille är inte den största jag sett/varit mig men han är absolut den skönaste. Aldrig blivit påknullad och pumpad så skönt så det har inte med storleken på kuken att göra. Såvida era män inte är under snittet.
  • Anonym (Njutande kvinna)
    Anonym (Mä) skrev 2015-04-07 17:31:44 följande:
    Mä! Trams. Det är ju snarare du som är stor där nere och att ni saknar passion du och din man. Min kille är inte den största jag sett/varit mig men han är absolut den skönaste. Aldrig blivit påknullad och pumpad så skönt så det har inte med storleken på kuken att göra. Såvida era män inte är under snittet.
    Du kan inte kalla det för trams när du inte har den minsta lilla aning och särskilt inte när du själv saknar erfarenhet.
    Om du inbillar dig att jag och min man saknar passion så visar det bara helt säkert att du inte har den minsta lilla aning.
    Då kan jag i stället avfärda ditt inlägg som trams!
    Hur kan du veta något om min storlek där nere? Slidan är fantastiskt töjbar. Såväl min man som andra män, och min välutrustade älskare, säger att jag är mycket tight och att mina mycket vältränade slidmuskler kramar på ett fantastiskt sätt.
    Jag håller med om att storleken alls inte är avgörande men av egen erfarenhet vet jag att min mycket välutrustade älskare ger mig orgasmer, och alltså fontänorgasmer, bara genom penetration, som inte vare sig min man eller någon annan älskare har gjort.
    Men om det mest har att göra med hans ansenliga grovlek eller något annat det vet jag inte och jag bryr mig heller inte. För mig känns det som att hans väldigt stora ollon träffar precis rätt på min g-punkt.
    Jag bara konstaterar fakta och njuter fullt ut!
    Och min make njuter också av det för han tänder verkligen på att se mig få sådana orgasmer och han njuter av att dela extraordinära upplevelser tillsammans med mig.
    F ö kan jag säga att min make också är utrustad strax över snittet och att jag är helt nöjd med hans kuk som är väldigt ståndaktig och uthållig. Jag älskar min make och jag vill över allt annat vara gift med honom och älska med honom (jag skulle aldrig vilja vara gift med min välutrustade älskare!).
    Men detta förtar inte att jag ibland vill bli tagen, påsatt, känna mig helt uppfylld och bli rejält knullad av min mycket välutrustade älskare.
    Att leka med en riktigt grov och stor kuk, att känna dess ansenliga tyngd i mina händer när den växer och blir blodfylld, att låta den växa i munnen tills ollonet inte längre får plats hur duktigt jag än försöker gapa, att runka den med två händer, att inte riktigt nå runt den med fingrarna tycker jag är en häftig och mycket upphetsande känsla.
    Utseendemässigt ser en riktigt grov och stor kuk så mycket sexigare ut än en medel eller liten kuk. Min man brukar ibland fota och filma när jag leker med den grova kuken och båda tänder vi väldigt mycket på att tillsammans senare se på våra foton och filmer. Vi brukar då bli väldigt tända och älska helt underbart med varandra.

Du får tycka vad du vill.
    Men när du saknar egna erfarenheter så tycker jag inte att du ska avfärda mig och mina erfarenheter som trams.
    Det slår faktiskt mest tillbaka på dig själv.
Svar på tråden Var otrogen med en välutrustad man. Vill njuta mera!