Vad tjänar du som jobbar på redovisningsbyrå?
Ja som rubriken lyder, vad tjänar du som jobbar på redovisningsbyrå? Har fått ett jobb och ska förhandla om lön! Skriv gärna om du bor i storstad eller på mindre ort också
Ja som rubriken lyder, vad tjänar du som jobbar på redovisningsbyrå? Har fått ett jobb och ska förhandla om lön! Skriv gärna om du bor i storstad eller på mindre ort också
Hej
Lönespannet på byrårer är brett, från assistenter för runt 25-28.000 till partners med 6 siffriga belopp plus bonusar.
Första frågan är vad är det för tjänst?
Vad kräver tjänsten i form av utbildning/ erfarenhet?
DIn utbldning, ålder?
Är auktoriserad revisor sedan 5 år (arbetat på samma byrå 4 år innan det), anställd på en av big4, arbetar på mindre ort med 4 revisorer/assistenter under mig. Har 37000 och ingen övertidsersättning (det är många timmar jag arbetar utöver 40h/vecka).
Ingen tjänstebil eller andra förmåner.
Tack för era svar!
Det är en tjänst som redovisningsekonom, mycket har jag erfarenhet av men blir även en del nytt att lära.
Ålder 33, gymnasieutbildning men har jobbat som ekonomiassistent i 13 år varav de senaste 4 åren har jag gjort mer än innan.
Jobbar som redovisningskonsult och sysslar med bokföring, rapportering, bokslut & ÅR samt löner och har en lön på 26 tkr. Bor i Sthlm.