• Anonym (orion)

Vad var ditt mål? (KVINNOR)

När du var i tonåren, säg 15, och onanerade. Vad var ditt mål? Att få orgasm eller bara att göra det skönt för dig själv en stund?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad var ditt mål? (KVINNOR)
  • Anonym (För det mesta)

Jag tyckte det var svårt att svara men valde ändå det andra svarsalternativet. För det mesta är/var "målet" orgasm men det är klart att det har hänt att jag avbrutit efter en stunds runkande utan orgasm, både nu och då. Absolut vanligast (95%?) är att jag runkar tills jag fått en eller flera orgasmer. Det gäller såväl nu som när jag var 15 år.

• Anonym (orion)
    Anonym (För det mesta) skrev 2015-04-07 15:41:30 följande:

Jag tyckte det var svårt att svara men valde ändå det andra svarsalternativet. För det mesta är/var "målet" orgasm men det är klart att det har hänt att jag avbrutit efter en stunds runkande utan orgasm, både nu och då. Absolut vanligast (95%?) är att jag runkar tills jag fått en eller flera orgasmer. Det gäller såväl nu som när jag var 15 år.

Tråden var riktad till kvinnor, precis som rubriken antydde. :)
  • taquine

Ännu en hebefil? Känns som detta forum börjar svämma över av komplexfyllda desperata äckelgubbarKräks
    Ja jag tar min avstängning 

• Anonym (För det mesta)
    Anonym (orion) skrev 2015-04-10 10:01:48 följande:

Tråden var riktad till kvinnor, precis som rubriken antydde. :)

Ja? Jag är kvinna.
  • Anonym (!!!)
    Anonym (För det mesta) skrev 2015-04-10 11:36:12 följande:

Ja? Jag är kvinna.

En "shemale" räknas inte som kvinna i den här tråden
  • Anonym (För det mesta)
    Anonym (!!!) skrev 2015-04-10 17:06:02 följande:
    En "shemale" räknas inte som kvinna i den här tråden
    Varför säger du så? Är det du som har skapat tråden? Jag är förövrigt cis-kvinna.
  • Anonym (!!!)
    Anonym (För det mesta) skrev 2015-04-10 22:52:30 följande:

Varför säger du så? Är det du som har skapat tråden? Jag är förövrigt cis-kvinna.

Om du är en cis-kvinna som onanerar genom att runka, måste du förklara vad jag missat!
  • Anonym (För det mesta)
    Anonym (!!!) skrev 2015-04-10 23:43:25 följande:
    Om du är en cis-kvinna som onanerar genom att runka, måste du förklara vad jag missat!
    Jag vet inte vad det är jag ska förklara. Jag har runkat i tjugo års tid och har ingen tanke på att sluta med det.
  • Anonym (Bmm)
    Anonym (För det mesta) skrev 2015-04-10 23:47:36 följande:

Jag vet inte vad det är jag ska förklara. Jag har runkat i tjugo års tid och har ingen tanke på att sluta med det.

Är det din svans du brukar runka i så fall?
  • Haskel
    taquine skrev 2015-04-10 10:53:39 följande:

Ännu en hebefil? Känns som detta forum börjar svämma över av komplexfyllda desperata äckelgubbarKräks
    Ja jag tar min avstängning 

Jag har ingen aning om vem TS är, eller vad han/hon har för sexuell läggning.

Jag tycker ändå att frågan är ganska intressant.
    Hur länge, i forna tider, har inte den kvinnliga orgasmen ifrågasatts. Hur många kvinnor berättar inte om svårigheter att få orgasm. Hur många kvinnor får inte sin första orgasm förrän efter 20-30 års ålder?

Ändå tycks flickor vara tidigare och flitigare med onani än pojkar.
Svar på tråden Vad var ditt mål? (KVINNOR)