Hjälp! EXTREMT sendrag!
Drabbas i perioder av extrema sendrag om nätterna. Smärtan är fruktansvärd och jag travar omkring och skriker i en kudde. Vaknar med ett ryck av smärtsamma drag i benen både på bak och framsidan och tårna pekar åt alla håll. Det är utan tvekan det mest smärtsamma tillstånd jag upplevt. Värre än förlossningsvärkar. Senaste veckan har jag vaknat så tre fyra ggr per natt och nu är jag fan rädd att somna. Idag kom det även dagtid :( Jag har tagit upp det med läkare som menar att "man" inte vet vad det beror på. Alla rekomenderade saker har jag provat utan resultat. Mindre salt, mer salt, kalcium, kalium, magnesium, skippat kaffe. Multivitamin, mer vatten, mindre vatten, banan, strechning, promenader och motion utan nån jäkla effekt. Har jag promenerat el motionerat kommer krampen som ett brev på posten på natten så jag vågar knappt röra mig längre utan smyger omkring med små steg i rädsla för att "väcka den björn som sover". Stretch är helt uteslutet då sendraget kommer omedelbart om jag försöker. Vad i hel helvete ska jag göra och vad kan det bero på? Tips? Jag blir galen och känner att detta faller långt utanför vad som kan betraktas som normalt. Börjar bli rädd.