skulle du stanna ? mjukglass !
vill köpa mjukglassmaskin prvat,kostarju ca 25000kr ,för att få tillbaka nått tänkte säta skylt vid vägen ,mjukglass 20kr ,bor bara 15m från vägen,så skulle ni stanna?
vill köpa mjukglassmaskin prvat,kostarju ca 25000kr ,för att få tillbaka nått tänkte säta skylt vid vägen ,mjukglass 20kr ,bor bara 15m från vägen,så skulle ni stanna?
Fel kategori va?
Om inte; jag tror ganska få köper mjukglass utan att veta hygienen hos den som säljer, och jag tvivlar på att du får göra det utan tillstånd.
Nej skulle inte stanna och köpa av en privatperson. Dedär maskinerna ska ju tvättas och tömmas med jämna mellanrum, och litar inte på att du sköter den delen.
Nej, jag skulle inte stannat.
Du vet att det finns mjukglassmaskiner för privat/hemmabruk, va? För typ en tiondel av ditt pris eller mindre....
Nej, det skulle jag inte3.
nej
Nix, aldrig eftersom det inte finns någon hygienkontroll på privatpersoner och jag vet hur svårt det är att hålla en tillräckligt hög hygien för att bli godkänd av miljö&Hälsa som företag. Det är svårt och dyrt att rengöra en mjukglassmaskin.
Nej!
ok då vet jag lite ! tackar !! för var i valet o kvalet liksom,jo jag vet hygien då jobbat med mjukglassmaskiner
Nej. Mjukglassmaskiner är bakteriehärdar. Inte heller jag skulle lita på att det hölls i ordning i vägkanten.
jag BOR vid vägen ,natuligvis skulle maskinen vara innomhus,har erfarenhet av dom....