• Smiljee

Solgenic

Vad är din erfarenhet med Solgenic ersättning folien för Sangenic och AngelCare blöjhinkar? Jag fick den här linken på facebook och det ser mycket intressant! Har ni någon erfarenhet med detta??

www.solgenic.eu/index.php&p=home

Tack på förhand för alla dina svar!
    solgenic
  • Svar på tråden Solgenic
  • Smiljee
    Mullan skrev 2015-04-11 14:32:16 följande:

Har sett att det säljs på tradera :)

Jaså, fint! Har du ordnat nåt, eller använder du detta? Jag tänker att jag kmr att  beställa 100m folien, för att jag vill prova detta..  dessutom såg jag en hel del positiva referenser på facebook alltså
  • Louisee34

Jag använder den Solgenic folien och jag är helt nöjd! Jag verkligen rekommenderar!! Solig

• ElinSjönberg

Jag har den senaste varianten av Sangenic. Har alltså köpt den senaste varianten av hinken och den kostade väl ca 300 kr. Och så kostar ett 3 pack refill påsar 299 kr.. alltså lika mycket som en ny hink!! Med Solgenic folien för 220 kr har jag typ 16 pack refill påsar...Jag är glad att man kan undvika köpa dyra originala kassetter!!Skål

• Mullan
    Smiljee skrev 2015-04-11 14:39:28 följande:
    Jaså, fint! Har du ordnat nåt, eller använder du detta? Jag tänker att jag kmr att  beställa 100m folien, för att jag vill prova detta..  dessutom såg jag en hel del positiva referenser på facebook alltså
    Nä fick syn på det i förrgår så jag har inte beställt hem ännu :)

Vad har du för blöjhink?

Jag har en angelcare.

Just nu kör jag med en rulle påsar från eBay men tycker dessa verkar bättre :)

Kan någon lägga ut bilder på hur det blir när dom sitter på plats i hinken?
  • Mullan
    Louisee34 skrev 2015-04-11 14:49:44 följande:

Jag använder den Solgenic folien och jag är helt nöjd! Jag verkligen rekommenderar!! Solig

Kan du inte posta bilder på hur det ser utled dom i?:)

Vad har du för hink?
  • Emma Olsson
    Då måste jag lägga min erfarenhet med Solgenic folien oxå.

Jag ordnade folien 2 veckor sen, leverans tog typ fyra arbetsdar ( jag beställde detta på fredag och varorna kom på onsdag) så det var helt smidig och utan problem! jag refillde kassetten själv och jag var förvånad hur enkelt är det!

Slutsatsen
    är att jag struntar i originala kassetter längre och kör bara på Solgenic folien. Prova det själv och du får se att de funkar helt enkelt!
  • Louisee34
    Mullan skrev 2015-04-11 15:34:11 följande:
    Kan du inte posta bilder på hur det ser utled dom i?:)

Vad har du för hink?
    Jag har AngelCare blöjhink med och det funkar perfekt! Kolla på bilderna, hur enkelt är det!

solgenic
Svar på tråden Solgenic