• Smiljee

Solgenic

Vad är din erfarenhet med Solgenic ersättning folien för Sangenic och AngelCare blöjhinkar? Jag fick den här linken på facebook och det ser mycket intressant! Har ni någon erfarenhet med detta??

www.solgenic.eu/index.php&p=home

Tack på förhand för alla dina svar!
    solgenic
  • Svar på tråden Solgenic
  • Mullan
    Smiljee skrev 2015-04-15 16:05:45 följande:
    haha :D jag tänker att köpa Sangenic blöjhink med, jag har AngelCare i barnrummet och vill ha en till i badrummet oxå smile1.gif Jag betalade allt på en gång - folien och frakt. Det kostade 39.99EUR, typ 500SEK. Men det är typ 65 AngelCare kassetter haha, så det är värt det! smile2.gif
    Ja den kostade 99kr på gekås så det var det ju värt:D

Tänkte bara om det var billigare att köpa via tradera men det blir ju typ samma :D
  • Smiljee

Yepp, jag fick det på fredag, så leverans tog endast 4 dar alltså. Jag provade folien redan igår och jag måste bara upprepa det som alla säger - den Solgenic folien fungerar perfekt! Det är smidigt att använda och det tog typ 2 minuter för man att fylla tomma kassetten haha :) Jag rekommenderar!!

• Mullan
    Smiljee skrev 2015-04-19 16:30:37 följande:

Yepp, jag fick det på fredag, så leverans tog endast 4 dar alltså. Jag provade folien redan igår och jag måste bara upprepa det som alla säger - den Solgenic folien fungerar perfekt! Det är smidigt att använda och det tog typ 2 minuter för man att fylla tomma kassetten haha :) Jag rekommenderar!!

Åh va roligt att du är nöjd:D ska beställa i veckan tänkte jag :)
  • Smiljee
    Mullan skrev 2015-04-19 20:25:01 följande:
    Åh va roligt att du är nöjd:D ska beställa i veckan tänkte jag :)
    Absolut, gör det och du kmr bli nöjd med!! Jag garanterar detta haha Solig
  • Mullan
    Smiljee skrev 2015-04-19 21:58:56 följande:
    Absolut, gör det och du kmr bli nöjd med!! Jag garanterar detta haha Solig
    Haha bra :D Beställde förut och då fanns inte 400metrr kvar på tradera så jag beställde direkt från deras sida, plånboken kvar i bilen såklart så jag valde betalning till deras bankkonto istället. Men jag har inte fått några betalningsuppgifter?! Hur valde du att betala?
  • Smiljee
    Mullan skrev 2015-04-20 19:18:29 följande:
    Haha bra :D Beställde förut och då fanns inte 400metrr kvar på tradera så jag beställde direkt från deras sida, plånboken kvar i bilen såklart så jag valde betalning till deras bankkonto istället. Men jag har inte fått några betalningsuppgifter?! Hur valde du att betala?
    haha jag betalade direkt med kort :) det är konstigt, men deras bankkonto kan man hitta på hemsidan under kontakt tror jag.. jag hoppas att det kmr va bra! Btw mina kompisar kmr att beställa Solgenic folien med haha :)
  • Mullan
    Smiljee skrev 2015-04-20 20:47:29 följande:
    haha jag betalade direkt med kort :) det är konstigt, men deras bankkonto kan man hitta på hemsidan under kontakt tror jag.. jag hoppas att det kmr va bra! Btw mina kompisar kmr att beställa Solgenic folien med haha :)
    Ja jag såg det sen men så konstigt kontonummer så jag vågar inte pröva. Mailade dom så ska göra en ny beställning och betala med kort istället :)

Haha så roligt att du är nöjd :D är supernyfiken!!:)
  • Smiljee
    Mullan skrev 2015-04-20 22:00:39 följande:
    Ja jag såg det sen men så konstigt kontonummer så jag vågar inte pröva. Mailade dom så ska göra en ny beställning och betala med kort istället :)

Haha så roligt att du är nöjd :D är supernyfiken!!:)
    Jaså.. du har rätt! Jag googlade detta och jag hittade att alla länder har anorlunda kontonummer alltså haha men jag tror att du kan alltid betala på deras hemsida med kort eller kan köpa det på tradera. Jag har sett att den 400m folien finns där igen haha hoppas att allt kmr bli ok, lycka till!
  • Mullan
    Smiljee skrev 2015-04-21 21:15:31 följande:
    Jaså.. du har rätt! Jag googlade detta och jag hittade att alla länder har anorlunda kontonummer alltså haha smile1.gif men jag tror att du kan alltid betala på deras hemsida med kort eller kan köpa det på tradera. Jag har sett att den 400m folien finns där igen haha smile1.gif hoppas att allt kmr bli ok, lycka till!
    Då kör jag nog på tradera denna gången :D
  • Smiljee
    Mullan skrev 2015-04-21 22:31:28 följande:
    Då kör jag nog på tradera denna gången :D
    Yepp! Jag blev förvånad över hur många människor använder folien. Jag såg till och med debatterna på Facebook om den haha
Svar på tråden Solgenic