• Anonym (Urkass)

Kan man säga snygging till en man

Jag är urkass på sådant här... Men vad säger man? Snygging? Heting??

• Svar på tråden Kan man säga snygging till en man
  • MaryM

Japp, snygging är bra :)

Till Vem ska du ge en komplimang?

She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Urkass)

Inte dejtat på 20 år.. Till en jag träffat. Tänkte bjuda in honom till helgen :)

• Anonym (Man)

Skulle säkerligen göra honom glad.

• Anonym (Peppar)

Klart man kan, givet att det är en snygging

• Anonym (Urkass)
    Anonym (Peppar) skrev 2015-04-12 16:42:19 följande:

Ha ha! Klockren!
  • Anonym (Man)
    Anonym (Peppar) skrev 2015-04-12 16:42:19 följande:

Semantik.
  • Dr Nail

Det är kränkande och sexistiskt. Risken är att han blir krängd, då ingen vill bli objektifierad

• Anonym (Urkass)
    Dr Nail skrev 2015-04-12 17:35:53 följande:

Det är kränkande och sexistiskt. Risken är att han blir krängd, då ingen vill bli objektifierad

Han svarade på 2 röda så han tog det bra.
  • Anonym (Maggan)
    Dr Nail skrev 2015-04-12 17:35:53 följande:

Varför är en komplimang kränkande och sexistisk? Man säger ju något uppskattande! Jag vet inte vad objektifierad är men det låter skittråkigt så jag tar hellre en komplimang faktiskt.
  • Anonym (Man)

En utdela komplimanger till någon man tycker om kan aldrig vara att objektifiera. Att se människor som knullobjekt är det däremot.

• Dr Nail
    Anonym (Maggan) skrev 2015-04-12 17:43:53 följande:

Varför är en komplimang kränkande och sexistisk? Man säger ju något uppskattande! Jag vet inte vad objektifierad är men det låter skittråkigt så jag tar hellre en komplimang faktiskt.

Hm. Du har en poäng. Jag tar tillbaka allt jag skrev och börjar ett nytt liv från och med nu.
  • Anonym (Man)
    Dr Nail skrev 2015-04-12 17:52:16 följande:

Hm. Du har en poäng. Jag tar tillbaka allt jag skrev och börjar ett nytt liv från och med nu.

Du verkar väldigt labil?
  • Anonym (T)

Klart man kan. Jag säger till min pojkvän att han är vacker, vilket många reagerat på som ett feminint adjektiv men han är verkligen vacker, inifrån och ut :)

• Dr Nail
    Anonym (Man) skrev 2015-04-13 03:17:17 följande:

Du verkar väldigt labil?

Ok, förlåt. Jag måste nog bli mer stabil
  • taquine

Skulle aldrig säga det , men känns det rätt så gör så;) Fin tror jag att jag  sträckt mig till.. Sen vad man tänker är ju en annan sak

Goodness me
  • Anonym (..)

Klart man kan säga snygging och allt möjligt liknande, efter vad man tycker :))

taquine skrev 2015-04-13 11:34:15 följande:

Skulle aldrig säga det , men känns det rätt så gör så;) Fin tror jag att jag  sträckt mig till.. Sen vad man tänker är ju en annan sak

Är han inte en snygging då, eller varför inte?
Svar på tråden Kan man säga snygging till en man