Kan man säga snygging till en man
Jag är urkass på sådant här... Men vad säger man? Snygging? Heting??
Jag är urkass på sådant här... Men vad säger man? Snygging? Heting??
Japp, snygging är bra :)
Till Vem ska du ge en komplimang?
Inte dejtat på 20 år.. Till en jag träffat. Tänkte bjuda in honom till helgen :)
Skulle säkerligen göra honom glad.
såklart man kan säga snygging!
Klart man kan, givet att det är en snygging
Det är kränkande och sexistiskt. Risken är att han blir krängd, då ingen vill bli objektifierad
Det är kränkande och sexistiskt. Risken är att han blir krängd, då ingen vill bli objektifierad
En utdela komplimanger till någon man tycker om kan aldrig vara att objektifiera. Att se människor som knullobjekt är det däremot.
Varför är en komplimang kränkande och sexistisk? Man säger ju något uppskattande! Jag vet inte vad objektifierad är men det låter skittråkigt så jag tar hellre en komplimang faktiskt.
Hm. Du har en poäng. Jag tar tillbaka allt jag skrev och börjar ett nytt liv från och med nu.
Klart man kan. Jag säger till min pojkvän att han är vacker, vilket många reagerat på som ett feminint adjektiv men han är verkligen vacker, inifrån och ut :)
Du verkar väldigt labil?
Skulle aldrig säga det , men känns det rätt så gör så;) Fin tror jag att jag sträckt mig till.. Sen vad man tänker är ju en annan sak
Klart man kan säga snygging och allt möjligt liknande, efter vad man tycker :))
Skulle aldrig säga det , men känns det rätt så gör så;) Fin tror jag att jag sträckt mig till.. Sen vad man tänker är ju en annan sak